6 תשובות
לא יודע אבל איך לעזעזל עוד 3 חודש מסיימת בגרויות? לא שמעתי על דבר כזה
שואל השאלה:
מה לא ברור פה?
זאת שנה אחרונה שלי, כל הבגרויות הן בחורף
אנונימית
תעשי משמרות לפי הנוחות שלך, או שתעשי רק תקופת לימודים ואז תקופת עבודות עם לימודים מועטים וכולי...
איך לעזעזל? איפה את לומדת? אצלי הבגרות האחרונה תהיה ביולי אחרי יב, כיף לך
תעשי כמה שאת יכולה משמרות ערב בשבוע
אני כרגע משלבת עבודה עם לימודים (י"ב) וחייבת להגיד שזה ממש מסיח אותי. אני חוזרת מאוחר ועייפה ומצד שני נשארת ללמוד עד שעות מאוחרות, בסוף שבוע אני גמורה מעייפות לגמרי אבל אין כל כך ברירה. אני מתכוונת להפסיק בקרוב כי הבגרויות חורף מתקרבות, מציעה לך גם כן, עדיף להתרכז ב100% בזה.