4 תשובות
אני אישית לא הייתי לוקחת לילדים שלי בייביסטר פחות מ-18
אבל הרבה לוקחים גם 14..
פחות מזה אני לא חושבת
אותי לקחו בגיל 12 לשמור על 2 ילדים ותינוקת והיו מאוד מרוצים. וגם עבדתי בתינוקיה וגן.
אנונימית
אותי לקחו בגיל 11 גם..
אבל זה תלוי מי את, כמה את אחראית, כמה את טובה עם ילדים, ואם יש בכלל מישהו שיקח אותך.

בהצלחה (: