2 תשובות
טבעונים לא היו אוכלים אתזה זה לא טבעוני
אבל כולם נופלים אני מתאר לעצמי
אני טבעונית ואני לא אוכלת דברים שהתבשלו עם בשר וזה גם לא נחשב טבעוני
אבל תמיד יש נפילות וזה בסדר, בקטנה ממש וכל אחד אוכל מה שבא לו ונוח לו
אם זה חשוב לך פשוט תדעי לפעם הבאה <3