9 תשובות
כן תמיד
לא
אני הולכת עם בגדים ארוכים אז במילא לא רואים
אני הולכת עם בגדים ארוכים אז במילא לא רואים
אכן.
לא
אנונימית
חחח גם בקיץ בקושי אני מורידה
ככה זה שאין חבר../:
ככה זה שאין חבר../:
אנונימית
כן
לא, סתם מאמץ מיותר חח
אנונימית
בטח
לא גם ככה אני עם ארוך ואין לי חבר אז בשביל מה
אנונימית
באותו הנושא: