9 תשובות
כן תמיד
לא
אני הולכת עם בגדים ארוכים אז במילא לא רואים
אכן.
לא
אנונימית
חחח גם בקיץ בקושי אני מורידה
ככה זה שאין חבר../:
אנונימית
לא, סתם מאמץ מיותר חח
אנונימית
לא גם ככה אני עם ארוך ואין לי חבר אז בשביל מה
אנונימית