7 תשובות
אל תקחי הרבה נייר. פשוט ככה. פעם גם אני הייתי לוקחת המון, והתחלתי להסתכל על כמות הנייר שאני לוקחת ולפי העין הבנתי מה מוגזם ומה סביל.
שואל השאלה:
אבל רשמתי שבדכ אני לוקחת רגיל ובמחזור יותר..
אנונימית
טוב אפשר להבין.. תסבירי לאמא שלך את זה. היא תבין או לפחות תסביר לך איך
משום מה מתלוננים שאני משתמש בהרבה נייר בבית (כנראה בגלל שאני מקנח קבוע את האף כל הזמן ) והיו מציקים לי על זה בעבר, תגידי להם שזה שטות להציק אליו ופשוט תתעלמי.
אנונימי
שואל השאלה:
תוריד את האנונימי שאני יתן לך פרח
אנונימית
אפשר לשלוח גם לאנונימי
את יכולה לסמן לך קו על הקיר מתחת לגליל ואז מורידה את הנייר אל תעברי את הקו. אפשר להשתמש בוואשי טייפ אם באלך להזיז את הקו.