6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושב שצריך להבטיח פרס.. זה צורת חשיבה היום שאני ממש לא אוהב..
יש צורת חשיבה שהכניסו לנו מאז שאנחנו ילדים, שאנחנו נעשה משהו רק אם יש לנו אינטרס לעשות אותו..
אף פעם לא לצאת 'פראיירים' ותמיד לעשות משהו רק עם מרוויחים ממנו כמה שיותר.
חניכים שלי עוד קטנים, וזה בדיוק הגיל שהמוח שלהם והאופי שלהם בונה את עצמו.
ואני לא רוצה שגם הם יחיו בצורת חשיבה הזאת
בקשר לדבר השני שאמרת.. מסכים ב100 אחוז..
אבל אני לא יודע ממש מה לעשות עם זה..
אני לא חושב שצריך להבטיח פרס.. זה צורת חשיבה היום שאני ממש לא אוהב..
יש צורת חשיבה שהכניסו לנו מאז שאנחנו ילדים, שאנחנו נעשה משהו רק אם יש לנו אינטרס לעשות אותו..
אף פעם לא לצאת 'פראיירים' ותמיד לעשות משהו רק עם מרוויחים ממנו כמה שיותר.
חניכים שלי עוד קטנים, וזה בדיוק הגיל שהמוח שלהם והאופי שלהם בונה את עצמו.
ואני לא רוצה שגם הם יחיו בצורת חשיבה הזאת
בקשר לדבר השני שאמרת.. מסכים ב100 אחוז..
אבל אני לא יודע ממש מה לעשות עם זה..
בתור מדריכה אני חושבת שאפשר לעשות את זה בדרך קצת אחרת.
אפשר להביא להם את הדף ולשבת בצד ולראות איך הם מתמודדים עם זה.
לדעתי אם תלך הביתה אז יהיה בלאגן והם לא יעשו את מה שהם צריכים לעשות.
ואז בסוף הפעולה לדבר איתם על מה היה בעצם השיתוף פעולה, איך זה התבצע, חלוקת תפקידים, אולי אפילו דיון על מה זה מנהיג בתוך קבוצה
צריך לפתח את זה קצת
אפשר להביא להם את הדף ולשבת בצד ולראות איך הם מתמודדים עם זה.
לדעתי אם תלך הביתה אז יהיה בלאגן והם לא יעשו את מה שהם צריכים לעשות.
ואז בסוף הפעולה לדבר איתם על מה היה בעצם השיתוף פעולה, איך זה התבצע, חלוקת תפקידים, אולי אפילו דיון על מה זה מנהיג בתוך קבוצה
צריך לפתח את זה קצת
שואל השאלה:
כתבתי להם שבסביבות 7 אני מצטרף אליהם לראות מה הולך..
ואז נדבר על הכל
יש את הסיכון שהם יתייאשו וילכו הביתה..
אבל זה בדיוק העניין.. אני רוצה גם שזה יהיה לבד ב100 אחוז
כתבתי להם שבסביבות 7 אני מצטרף אליהם לראות מה הולך..
ואז נדבר על הכל
יש את הסיכון שהם יתייאשו וילכו הביתה..
אבל זה בדיוק העניין.. אני רוצה גם שזה יהיה לבד ב100 אחוז
זה סיכון רציני.
כמו שאמרתי לדעתי אתה צריל להשאר שם ולשבת בצד ולהיות בשקט
לפקח על הכל
בכל זאת פעולה זה סוג של מסגרת מסויימת שהילדים באים אליה הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים
כמו שאמרתי לדעתי אתה צריל להשאר שם ולשבת בצד ולהיות בשקט
לפקח על הכל
בכל זאת פעולה זה סוג של מסגרת מסויימת שהילדים באים אליה הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים
אל.
ההורים סומכים עליך שתשגיח על הילדים ואם ח''ו יקרה משהו יאשימו אותך
אתה יכול להוציא אותם לשיחות אישיות (להתקשר לכל אחד שמגיע תורו ולא להתקרב לאזור שכולם נמצאים בו) או לעשות החלפה עם מדריך אחר שיהיה בצד ויסתכל
ההורים סומכים עליך שתשגיח על הילדים ואם ח''ו יקרה משהו יאשימו אותך
אתה יכול להוציא אותם לשיחות אישיות (להתקשר לכל אחד שמגיע תורו ולא להתקרב לאזור שכולם נמצאים בו) או לעשות החלפה עם מדריך אחר שיהיה בצד ויסתכל
היי, רעיון נחמד, אבל אני לא חושבת שיהיה נבון ללכת הביתה. תוכל להיות אפילו בחדר המדריכים או כל חדר אחר בזמן שהם בונים את הפעולה. כל עוד הם במסגרת הסניף הם תחת אחריותך. תחשוב איך זה יראה אם ההורים ידעו שהשארת אותם שם לבד בלי כל השגחה.. אתה לא יכול לדעת מה יקרה, ועדיף שתהיה שם למקרה הצורך.
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: