7 תשובות
בדיוק לזה יש התאמות, יכולים לתת לך התאמה לתוספת זמן, לדעתי יש מבחנים שזה לא הוגן שימרחו איתם את הזמן יותר משעתיים כי באמת שאין צורך לכך
שואל השאלה:
אז שכל אחד אחד יסיים מוקדם יותר את הבחינה אם אין צורך בעוד זמן. אני חושבת שעצם הידיעה שיש רק שעתיים לדוגמה או שעה וחצי להיבחן, זה מה שמכניס תלמידים רבים ללחץ ולא החומר עצמו. אני גם לא חושבת שזה קשור להתאמות, מערכת החינוך שלנו מכניסה את התלמידים לציר לחץ, זה טבעי שכל ילד יבלע לטירוף הזה, לא רק כאלו עם בעיות קשב וריכוז או כל בעיה אחרת.

אני כמובן מדברת על בחינות לתיכוניסטים, כאשר נמצאים לפני מתכונות מכריעות ובגרויות שלפי דעתי בתיכון לא צריך אחרי מבחן גדול להמשיך ללמוד באותו יום. צריך להקדיש יום שלם לבחינה גדולה.
אנונימית
לא
אם לא תהיה הגבלת זמן אנשים יקחו חופשי את הזמן ויהיה אפשר להישאר שם יותר מחמש שעות וזה די מיותר, בתור אחת שיש לה הארכת זמן ועדיין לא מספיקה אני כן חושבת שצריך להאריך את הזמן של המבחן אבל לא לעשות מבחנים בלי הגבלת זמן.
מסכימה במאה אחוז.
לא צריך עכשיו למשוך את זה שעות על גבי שעות, אבל לתת יותר משעתיים למבחן, בהחלט.

פעם עשיתי *בוחן* שלוש שעות, בוחן שהיה מיועד ל45 דקות. אבל כשהיה צריך להגיש עוד לא הגעתי לאמצע, וידעתי את החומר מעולה.
בסוף קיבלתי ציון גבוה בבוחן הזה (המורה נתנה הארכת זמן לכולם) ונטו בגלל שהיה יותר זמן. אנשים לא הספיקו לפתור את זה בכ"כ מעט זמן.
בגלל זה צריך לתת לפחות כמה שעות אם המבחן/בוחן באמת ארוך. והמורים יודעים מתי הוא קשה/ארוך.
אני ממש מסכימה איתך. אני אובחנתי כמחוננת אבל אני עושה מבחנים ממש לאט אז תמיד אני נשארת אחרונה ומרגישה סתומה. זה סתם מוריד ביטחון
כל כך מסכימה!
אני מסוג הילדים שתמיד מסימיים תמבחנים בצלצול או עדיין לא מסיימים..