תשובה אחת
כי האדם הוא יצור חברותי. גם אם יש אנשים שאוהבים להיות לבד ולא רוצים קשרים חברתיים, הם כן ירצו בשלב מסוים בן אדם שיהיה איתם.
פשוט יש אנשים שרוצים יותר ויש אנשים שקל להם יותר להסתדר בלי.
פשוט יש אנשים שרוצים יותר ויש אנשים שקל להם יותר להסתדר בלי.
באותו הנושא: