2 תשובות
הייתי מדברת עם האחים שלי, או מבקשת מאמא שלי לדבר איתם. הם אמורים לתמוך באחותם, לא לגרום לה להרגיש חרא.
שואל השאלה:
ההורים מדברים והאבא מידי פעם גם בצד של האחים מידי פעם, ואין עם מי לדבר הם לא מבינים כלום וזה גורם לה להתהות לפעמים אוליי היא הייתה צריכה ללכת? היא עברה התקף לב בדיוק לפני שנה
אנונימית
באותו הנושא: