14 תשובות
שואל השאלה:
משוב זה בכל התיכונים בארץ? אני בכיתה ט פשוט
אנונימי
אין לנו אפליקצית ציונים חח
היה לי משוב בכיתה ז-ח
חח אני בכיתה ט ויש לנו משוב
וובטופ.
וובטופ
משוב, ביסודי היה לנו סמארטסקול... חשבתי שזה רק ליסודי xd
לי יש סמארט סקול
אנונימית
משוב.
גם לי היה סמארטסקול ביסודי חח וגם בחטיבה היה לי משוב
סמאראסקול
(אררגג תקוללי אפליקציה מעפנה)