11 תשובות
ffdp - gone away
10, שיר טוב.
weepies- jolene 10
השיר החדש של איתי לוי- שתשרף האהבה.
צריכה לשמוע אותו עוד כמה פעמים בשביל לומר מה אני חושבת עליו.
אבל בעקרון הוא נחמד.
ג'יין בורדו - וויסקי
10!
השיר האחרון ששמעתי נראלי שהיה prsonal
גם של the vamps & maggie lindemann
וגם של hrvy
לא יודעת כמה מ1-10 אבל את שניהם אני ממש ממש אוהבת
https://www.youtube.com/watch?v=sm1w9peqoe8
וגם השנה הזאת היא הפציצה <3333
אנונימי
נכנסתי עכשיו לשאלה - מה השיר שהכי שנוא עליכם ושמעתי שירים באמת נוראיים. 0- על הפרצוף
gorgeous של טיילור
שיר קסוםם
mcr - teenagers
פעם ממש אהבתי אותו עכשיו הוא בערך 8 אצלי
beauty is empty
10
perfect של אד שירן, 10