9 תשובות
לא חושבת שתהיה
תמיד יש מצב שתהיה מלחמה.. תרגעי הכל טוב, יש צבא ששומר עליך.
לא נראה לי, בלי לחץ יקירה
תשאלי בן אדם שמעורה במערכת הביטחון, לבני ה12 שגולשים כאן אין אפילו ידע בסיסי על מלחמות שהיו, בטח ובטח לא על העתידיות
כרגע הם רק מאיימים, אני לא חושב שיתחיל משהו בקרוב.
תהיה השאלה מתי
אני לא חושב שתיהיה אבל אם הם יעזו בכלל לפתוח במלחמה הסוף שלהם יהיה מהיר משצפוי.
אין מים בעזה אז אם הם רוצים מלחמה..
תמיד יש איום והשלטון לא יודע איך לבטל אותו. אז כן. כמובן.
באותו הנושא: