46 תשובות
מזדהה איתך. מבינה את ההרגשה
אני מסכים
אני מסכים
כן. זה בסדר גמור (:
כן
זה בסדר גמור
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם^- כנל, אני לימון.
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם^- כנל, אני לימון.
יאפ
לא
אנונימי
כן
את. ה יכול. ה להיות מי שבא לך. אל תיתן. י לאף אחד. ת להוריד לך את הביטחון העצמי.
את. ה מי שאת. ה ואת. ה לא צריך. ה להתנצל.
את. ה יכול. ה להיות מי שבא לך. אל תיתן. י לאף אחד. ת להוריד לך את הביטחון העצמי.
את. ה מי שאת. ה ואת. ה לא צריך. ה להתנצל.
כן, בגילאים האלה תמיד יש בלבול.
ברור שזה בסדר!;)
אכן.
אתה ביג'נדר
שואל השאלה:
אמה היום אני בת ^
אמה היום אני בת ^
אנונימי
לא
זה מוזר
זה מוזר
לא ממש, אם נולדת בת את בת, אם בן את בן. את יכולה לדבר על כך עם פסיכולוגית שתעזור לך. כנראה בלבול של גיל ההתבגרות:)
איכס זה ממש מגעיל. ^
אם היא תרצה להיות בן או ההפך מותר לה. זה ממש לא משהו של גיל ההתבגרות. פסיכולוגית לא תעזור לה, מה היא תגיד לה אסור לך להיות בן? זה לא עובד ככה.
ותקשיבי את ביג'נדר למרות שאת מרגישה בת כי לפעמים את מרגישה בן
אם היא תרצה להיות בן או ההפך מותר לה. זה ממש לא משהו של גיל ההתבגרות. פסיכולוגית לא תעזור לה, מה היא תגיד לה אסור לך להיות בן? זה לא עובד ככה.
ותקשיבי את ביג'נדר למרות שאת מרגישה בת כי לפעמים את מרגישה בן
מה מגעיל במה שהיא אמרה היא צודקת די לשחק אותה
זה מוזר ולא טבעי שהיא פעם בת ופעם בן וכולכם פה מבינים את זה אז אל תתייפיפו
זה מוזר ולא טבעי שהיא פעם בת ופעם בן וכולכם פה מבינים את זה אז אל תתייפיפו
תתעדכני, היום קווירים זה הכי סטייל. זה ממש לא בעיה שלה שהיא חושבת ככה. מותר לה להרגיש שהיא בת ולא בן לפעמים.
אז מה אם זה מוזר?
כולנו מוזרים. די להיות כאלה מקובעים ולשים תגיות על כולם. איך אתם הייתם מרגישים אם היו מוחקים את הזהות שלכם?
מי *אתם* שתגידו לה/לו שזה לא בסדר?
כולנו מוזרים. די להיות כאלה מקובעים ולשים תגיות על כולם. איך אתם הייתם מרגישים אם היו מוחקים את הזהות שלכם?
מי *אתם* שתגידו לה/לו שזה לא בסדר?
אני מעודכנת חמודה וזה עדיין מוזר
זאת בדיוק הבעיה שהפכתם את זה לסטייל אז כל אחד מכניס לעצמו את השטויות האלה לראש
זאת בדיוק הבעיה שהפכתם את זה לסטייל אז כל אחד מכניס לעצמו את השטויות האלה לראש
זה יותר מבסדר... אל תקשיבי לאנשים חשוכים ופרימיטיביים:)
תהיי מי שאת, על תשימי על אנשים ואת גם לא חייבת להגדיר את עצמך.
אני ביג'נדר אגב
(ולמי שלמעלה, מה שהיא תיארה זאת לא ההגדרה של ביג'נדר- אלא של ג'נדרפלואיד)
תהיי מי שאת, על תשימי על אנשים ואת גם לא חייבת להגדיר את עצמך.
אני ביג'נדר אגב
(ולמי שלמעלה, מה שהיא תיארה זאת לא ההגדרה של ביג'נדר- אלא של ג'נדרפלואיד)
אנונימית
מבינה אותך דרך אגב לפני שבוע הייתי בן היום אנח בת נולדתי בת
אנונימית
^ וזה נשמע לכם ממש בסדר נכון? עשו טובה
ברור שזה נשמע לנו בסדר והעלבת אותי כי זה ממש לא נעים שככה אתה מדבר על הרגשות שלנו כיום יש מלא אנשים כאלה תחפש ביוטיוב אנדר ותבין
אנונימית
זה בכלל לא בסדר..
זה משהו פסיכולוגי ואני ממליץ לך ללכת למשהו שיבדוק אותך, זה מאוד יעזור לך.
ורק שתדעו שהמגדר שלך ניבחר על פי מה שיש לך למטה.
מי שנולד עם איבר זכרי הוא בן
מי שנולד עם איבר נקבי הוא בת
זה לא נתון להרגשה שלך, אבל זה יפה להרגיש או לחשוב ככה.
יש עובדות ואיתם אי אפשר להתמודד..
זה משהו פסיכולוגי ואני ממליץ לך ללכת למשהו שיבדוק אותך, זה מאוד יעזור לך.
ורק שתדעו שהמגדר שלך ניבחר על פי מה שיש לך למטה.
מי שנולד עם איבר זכרי הוא בן
מי שנולד עם איבר נקבי הוא בת
זה לא נתון להרגשה שלך, אבל זה יפה להרגיש או לחשוב ככה.
יש עובדות ואיתם אי אפשר להתמודד..
זה לא בקטע של להעליב וזה לא אישי נגדך אז אין לך מה להעלב. זה פשוט לא טבעי ולא נשמע טוב שכל יום אתם משהו אחר זה אפילו לא נשמע הגיוני לא משנה כמה כאלה יש. "היום אני בן מחר אני בת" פשוט לא
אף אחד פה לא שמע על עוד זוגי אנשים בקהילה הגאה? חוץ מלסבית והומו? כאילו מה הבעיה? אנחנו מרגישים איך שאנחנו מרגישים זה כמו שבגלל שרוב הזמן אני מרגישה בן אלב אני בת אז אני כותבת סיפורים מלשון זכר
אנונימית
*סוגי
אנונימית
לפי התיאור, נשמע שאת ג'נדרפלוייד/ית. ההגדרה היא של אנשים שימים מסויימים הם מרגישים בן, וימים אחרים הם מרגישים בת. זה הכי נורמלי והכי טבעי. דברים כאלה קיימים, בדיוק כמו שהאנשים שלמעלה שאומרים "איכס" ו"זה מוזר" מרגישים כמו בן או כמו בת באופן קבוע. תפיסה מגדרית משתנה מאדם לאדם. את/ה בסדר גמור :)
חחח אין לי בעיה עם אנשים מוזרים או ייחודים או מיוחדים או וואטאבר אבל זה לא הכי הגיוני להיות פעם אחת בת ופעם אחת בן. יש כל כך הרבה הגדרות לדברים כאלה וזה נהיה סוג של טרנד ככה שילד שלא היה מודע לגנדרקווירס יחשוב לעצמו "וואלה נולדתי בן אבל בא לי להרגיש גם בת אז יאללה בוא נהיה בת וכולם יפנו אליי ככה ואם לא אז אני אגיד שאני נעלבתי כי אני גנדר והוא סתם חשוך ופרימיטיב" תעשו לי טובה..
כן. ברור שזה בסדר, אף אחד לא מושלם.. אני למשל חולה על אנימה
כמות הלהטבופובים שיש פה פשוט מחליאה אותי.
אז תתמודדי ותקבלי את העובדה שלא כולם חייבים לחשוב כמוך :)
להטבבופוב?
אני רק מדבר על עובדות!
זה שאני בא ומדבר ופותח לרובכם את העיניים המתייפיפות זה לא אומר של להטביפוב!
אני רק מדבר על עובדות!
זה שאני בא ומדבר ופותח לרובכם את העיניים המתייפיפות זה לא אומר של להטביפוב!
סוף סוף תשובה טובה ונכונה^
חריף אש כל הכבוד גאים בך.
חברים אל תעודדו את הבלבול המיני הזה.
חברים אל תעודדו את הבלבול המיני הזה.
חריף אש אתה צריך חהבין שזו זכותה להרגיש ככה אתה ךא צריך לכתוב מגילה כדי לנסות להצדיק את זה שזה לא הסדר כי זאת טעות זכותה להרגיש ככה!
אנונימית
אנונימית בגלל אנשים כמוך בני נוער לא יודעים את המגדר שלהם בגיל שלי...
אני חושבת שזו זכותה וחוץ מזה יש עוד מלא שמרגישים ככה ולמה זה אשמתי?
אנונימית
כל אחד חווה בלבול מיני באיזשהו שלב בחיו.
כאשר משהו עם בלבול מיני חושב שזה בסדר הוא חושב שזה הוא והוא לא מבין שזה בעצם שלב בגיל ההתבגרות שיעבור...
כאשר משהו עם בלבול מיני חושב שזה בסדר הוא חושב שזה הוא והוא לא מבין שזה בעצם שלב בגיל ההתבגרות שיעבור...
יופי אתה ציני אבל אני רצינית זאת ההרגשה שלה ולפעמים זה עובר חריף אש ולפעמים לא
אנונימית
כן זה בסדר.
יודע מה בוא נפסיק לריב כי לכל אחד מאיתנו יש את הדעה שלו אתה חושב שזה לאנבסדר ואני חושבת שכן אס אני גמרתי להפסיק להתווכח על זה אז ביי
אנונימית
אנשים אומרים הרבה דברים, אבל האמת היא שאף אחד פה לא יכול לקבוע מה בסדר בשבילך ומה לא. אנשים אומרים הרבה דברים, אז מה?
תיהיה/תיהיי מי שאת. ה
מי שלא יקבל את זה, זו בעיה שלו. את. ה לא צריכ. ה אישור מאף אחד לגבי מי שאת. ה
בני האדם מוגבלים ביכולת ההבנה שלהם ויש דברים שלא נבין עד שלא נחווה. אז שיגידו שזה לא בסדר, למי אכפת?
את. ה לא צריך. ה לדאוג מה אחרים חושבים ולקבל מהם אישור.
זו לא התייפיפות זו האמת. האמת היא שהמין האנושי הוא מאוד מורכב והחיים הם לא שחור או לבן כפי שמתארים.
תיהיה/תיהיי מי שאת. ה
מי שלא יקבל את זה, זו בעיה שלו. את. ה לא צריכ. ה אישור מאף אחד לגבי מי שאת. ה
בני האדם מוגבלים ביכולת ההבנה שלהם ויש דברים שלא נבין עד שלא נחווה. אז שיגידו שזה לא בסדר, למי אכפת?
את. ה לא צריך. ה לדאוג מה אחרים חושבים ולקבל מהם אישור.
זו לא התייפיפות זו האמת. האמת היא שהמין האנושי הוא מאוד מורכב והחיים הם לא שחור או לבן כפי שמתארים.
אוי איזה חמודים אתם עדיין מאמינים לאמא ואבא על כל האגדות שאלוהים לא מאפשר גייז..
מותר לה להיות ככה. אתם אלו שלא בסדר פה כי אתם לא יכולים להעריך את זה. היא גם בן אדם בכל מקרה.
מותר לה להיות ככה. אתם אלו שלא בסדר פה כי אתם לא יכולים להעריך את זה. היא גם בן אדם בכל מקרה.
ביסקסואלית גאה.
חחח די להגיד שטויות מישהו פה הזכיר דת או אמר שהיא לא בנאדם?