7 תשובות
את כותבת תסריט לסרט?
וחוץ מזה, את יכולה לחדד קצת יותר? אני לא בטוחה שהבנתי את מה שאת מתכוונת אליו.
וחוץ מזה, את יכולה לחדד קצת יותר? אני לא בטוחה שהבנתי את מה שאת מתכוונת אליו.
למה התכוונת? איך זה יופיע בתסריט או איך יעשו את זה?
-שוט שלה אורזת מזוודה או מקפלת בגדים
- שוט של דלת נסגרת
-שוט של מכתב על השולחן שכתוב עליו את השם של הילדים / בעלה.
אם את צריכה אני גם במגמת קולנוע אז אני אשמח לעזור :)
- שוט של דלת נסגרת
-שוט של מכתב על השולחן שכתוב עליו את השם של הילדים / בעלה.
אם את צריכה אני גם במגמת קולנוע אז אני אשמח לעזור :)
תתאר את ארון הבגדים שלה פתוח וריק, או למשל מקום מסוים שבו יש את כל המזוודות ורואים מזוודות לפי מספר הנפשות בבית מינוס מזוודה אחת (שלה).
אנונימית
שואל השאלה:
א. אני בן
ב. הכוונה זה אחרי שהיא ברחה אבל שידעו שהיא ברחה בלי שיראו אותה בכלל (כי בסוף מתברר משהו אחר)
היא עזבה את הבית כי הבת שלה מתה והיחסים בינה לבין בעלה לא היו משהו
א. אני בן
ב. הכוונה זה אחרי שהיא ברחה אבל שידעו שהיא ברחה בלי שיראו אותה בכלל (כי בסוף מתברר משהו אחר)
היא עזבה את הבית כי הבת שלה מתה והיחסים בינה לבין בעלה לא היו משהו
תעשה שמישהו שתיארת לפני שהיה לו אכפת ממנה (בת, בעל, או כל בן אדם אחר) חושד שהיא אינה הולך לחדר שלה פותח את הארון ורואה שהוא ריק
1. יהיה מצחיק אם כל פעם מישהו אחר יקרא לה מהסלון או מהמטבח בשאלה כלשהי ואז להראות שוט של החדר הריק שלה ואז לחזור לדמות מהסלון/ מטבח שהוא אומר "לא משנה הסתדרתי". ככה כמה פעמים וגם בארוחת ערב נגיד שיקראו לה ואז יחשבו שהיא לא רוצה לבוא ויאכלו לבד וזה וכאילו כל פעם ימצאו תירוץ אחר ללמה היא לא עונה וימשיכו להתנהג כאילו היא בבית למרות שלא אבל כל פעם יהיה שוט ריק של החדר שלה. ואז הקהל יבין שהם מדברים למישהי שלא נמצאת אבל הם לא. האמת שעם הכתיבה הנכונה זה גם יכול להיות דרמטי.. תלוי בסיטואציה אבל נראה לי שזה יותר מתאים לסרט קומי.
2. אפשר שהאנשים יגלו כל מיני רמזים שיכולים להתפרש כבריחה כמו- מזוודה שחסרה, משהו לא רגיל שקרה או שהיא עשתה לפני שהיא נעלמה, חדר מבולגן, פתק לא ברור שהיא השאירה, כל מיני דברים כאלה והם ידברו ביניהם ויתחילו לחבר ביניהם את החלקים ולפתח תיאוריות לאיך ולמה היא הלכה ואחת ההצעות תהיה שהיא ברחה.
3. אתה יכול להראות סיטואציה של שני ילדים מהבית הסמוך שמתצפתים על הבית ממול (של המשפחה המדוברת) ומתוך שעמום וכותבים "דו"ח תצפית" (אני עשיתי את זה כשהייתי קטנה) ומתארים כל מה שהם רואים. בין היתר הם רואים ריצה של בחורה מהבית המדובר עם תיאור דומה לדמות של האמא. אולי הם יכולים לעשות את זה בסיטואציה של משחק ולהמציא לה שם וסיטואציה. או שאולי הם בוגרים יותר והם עושים את הדבר הזה שמסתכלים על מישהו אקראי שלא מכירים ומנסים להמציא לו סיפור רקע ואז הם רואים אותה בורחת ומנסים להמציא לה סיפור רקע (שיכול לשקף בצורה אחרת את המקום האמיתי שלה במשפחה או משהו).
2. אפשר שהאנשים יגלו כל מיני רמזים שיכולים להתפרש כבריחה כמו- מזוודה שחסרה, משהו לא רגיל שקרה או שהיא עשתה לפני שהיא נעלמה, חדר מבולגן, פתק לא ברור שהיא השאירה, כל מיני דברים כאלה והם ידברו ביניהם ויתחילו לחבר ביניהם את החלקים ולפתח תיאוריות לאיך ולמה היא הלכה ואחת ההצעות תהיה שהיא ברחה.
3. אתה יכול להראות סיטואציה של שני ילדים מהבית הסמוך שמתצפתים על הבית ממול (של המשפחה המדוברת) ומתוך שעמום וכותבים "דו"ח תצפית" (אני עשיתי את זה כשהייתי קטנה) ומתארים כל מה שהם רואים. בין היתר הם רואים ריצה של בחורה מהבית המדובר עם תיאור דומה לדמות של האמא. אולי הם יכולים לעשות את זה בסיטואציה של משחק ולהמציא לה שם וסיטואציה. או שאולי הם בוגרים יותר והם עושים את הדבר הזה שמסתכלים על מישהו אקראי שלא מכירים ומנסים להמציא לו סיפור רקע ואז הם רואים אותה בורחת ומנסים להמציא לה סיפור רקע (שיכול לשקף בצורה אחרת את המקום האמיתי שלה במשפחה או משהו).