5 תשובות
לא חושבת שקרה לי אבל זה סתם לא יקרה לך כלום
קרהה לי, הכל טוב. לא קורה מזה כלום:
דפנה ודודידו ^^
יש לי קבוע קליקים בלסת ולא קורה לי כלום
קרה לי גם אני נלחצתי רצח אבל אל תדאגי לא קרה כלום
זה בעיה בפרקים של הלסת דיברתי על זה עם הרופאה שלי גם אני אז נלחצתי. אין לזה תרופה פשוט להזהר עם תנועות חדות ולא קורה מזה כלום אל תדאגי:)
אנונימית