תשובה אחת
תקשיבי גם אני ככה אני ממש ביישנית ואז פעם ראשונה שדיברנו בפלאפון זה היה קצת מביך כזה אבל לאט לאט כבר הכל זרם רגיל אל תפחדי פשוט דברי איתו רגיל תחשבי שזה סתם מישהו
אנונימית
באותו הנושא: