8 תשובות
כי הוא ביקש לשים גיטרות אוקיי?
אנונימי
תעשו שלישיה
כי סטטיק חתיך
הוא חושני יא!
אנונימית
כי הוא נסיך
כי סטטיק דומה לבוב הבנאי ובוב הבנאי זה ילדות
הוא בגד בי עם בן אל הקקה
כי הוא הגבר של חיי