12 תשובות
בגלל שב-plays, ה-y משמשת כעיצור ולא כתנועה.
בגלל שבplay, האות שלפני ה-y היא אות ניקוד, ובstudy, האות שלפני ה-y היא לא אות ניקוד.
אבל s היא אות שורקת ולא אות ניקוד
מה שאמרתי ומה שאמרו חוץ ממני זה בערך אותו הדבר...
כשהפועל מסתיים בy ולפניה עיצור, משמיטים את y ומוסיפים ies.
כשהאות האחרונה היא y ויש לפני אות תנועה, פשוט מוסיפים s.
כשהאות האחרונה היא y ויש לפני אות תנועה, פשוט מוסיפים s.
אם לפני ה- y יש אות ניקוד, היא לא הופכת ל ies.
לול על מה המינוס? אתם לא יודעים אנגלית?
שואל השאלה:
רב חתולין y אף פעם לא יכולה לשמש כתנועה כי היא לא אחת מאותיות הניקוד
רב חתולין y אף פעם לא יכולה לשמש כתנועה כי היא לא אחת מאותיות הניקוד
אנונימית
אני לא מבין, את הבנת או שאת מנסה למצוא להם טיעונים סותרים?
כלל די בסיסי שלומדים ברגע שמתחילים ללמוד את הזמן הראשון באנגלית (פרסנט סימפל בדרכ)
לא מוסיפים ies או es או s אם לפני האות האחרונה יש אות ניקוד.. ואם אין אות ניקוד אז מוסיפים את הסיומת המתאימה
כלל די בסיסי שלומדים ברגע שמתחילים ללמוד את הזמן הראשון באנגלית (פרסנט סימפל בדרכ)
לא מוסיפים ies או es או s אם לפני האות האחרונה יש אות ניקוד.. ואם אין אות ניקוד אז מוסיפים את הסיומת המתאימה
שואל השאלה:
אם יש אות ניקוד לפני האות האחרונה של הפועל מוסיפים s אל תטעה
אם יש אות ניקוד לפני האות האחרונה של הפועל מוסיפים s אל תטעה
אנונימית
היא כן יכולה לשמש כתנועה.
study- אומרים סטאדי ולא סטאד או סטאד-יי, seriously כנ"ל, happy
זה שלפעמים היא עיצור ולפעמים יוצרת דיפתונג לא אומר כלום, גם היו"ד שלנו עושה את זה.
study- אומרים סטאדי ולא סטאד או סטאד-יי, seriously כנ"ל, happy
זה שלפעמים היא עיצור ולפעמים יוצרת דיפתונג לא אומר כלום, גם היו"ד שלנו עושה את זה.
שואל השאלה:
בסדר מעולם לא שמעתי את ההסבר שלך אז התקשיתי להבין
חשבתי שלא הבנת את השאלה כי אם כן היית עונה כמו מה שהבנות ענו
את ההסבר הזה הכרתי פשוט שכחתי
אתה הסברת בצורה מסובכת ולא ברורה
בסדר מעולם לא שמעתי את ההסבר שלך אז התקשיתי להבין
חשבתי שלא הבנת את השאלה כי אם כן היית עונה כמו מה שהבנות ענו
את ההסבר הזה הכרתי פשוט שכחתי
אתה הסברת בצורה מסובכת ולא ברורה
אנונימית