התחברות
הרשמה
למי שיש שם משתמש למוגובי או לוובקינז לרשום פה
1 ביולי 2012, 19:00
שיש
מחשבים
2 תשובות
חח חח חח חח חח חח חח חח..
אם כל הכבוד, לא נראלי שיש פה ילדים מתחת לגיל 10...
M
Ms. B
שואל השאלה:
לאחותי כפרה
פ
פאר פרץ
באותו הנושא:
כדאי לי להיכנס למיקמק או למוגובי ולהטריד ילדים?
קצת פדיחה לשאול אבל.. יש פה עוד מישהו שהיה לו פעם בובת וובקינז ושיחק בוובקינז?
זוכרים שהיה בובות וובקינז, הייתם משחקים בזה?
כמה וובקינז היו לכם בילדות?
יש דבר כזה מנוי חינם למוגובי?
אוף אני כל כך מתגעגעת לוובקינז...
וובקינז בלי בובה - איך אפשר לעשות שחקן בוובקינז בלי לקנות בובה?
אני ממש רוצה בומאג במוגובי ואני צריכה קוד (חינם) למישהו יש?
זוכרים את וובקינז?
למישהו יש קוד מנוי למוגובי ויכול להביא לי? XD
למישהו יש חשבון וובקינז ישן שהוא לא משתמש בו ויכול לתרום את המשתמש?