2 תשובות
דרך ההגדרות אפשר להשבית את החשבון. אפשר לבחור באיזו צורה ועד כמה.
אז.. ללכת להגדרות בפייסבוק וזו צריכה להיות האפשרות האחרונה.
אז.. ללכת להגדרות בפייסבוק וזו צריכה להיות האפשרות האחרונה.
זה ממש מוחבא.. בהגדרות > אבטחה
באותו הנושא: