2 תשובות
דרך ההגדרות אפשר להשבית את החשבון. אפשר לבחור באיזו צורה ועד כמה.

אז.. ללכת להגדרות בפייסבוק וזו צריכה להיות האפשרות האחרונה.
זה ממש מוחבא.. בהגדרות > אבטחה