4 תשובות
היי זה גם קרה לי פשוט אל תחשבי עלזה יותר מידי וזה יעבור
גם לי יש. תשלימי עם זה שזה יבוא מתי שהוא וכשזה יבוא תדעי שלא פחדת
את תהיי בסדר. לפעמים יש תחושה כזאת, פשוט אל תתני לה לכבוש אותך.
כע גם לי זה קרה בעבר פשוט אל תחשבי על זה זה סתם לחץ מיולחץפשוט כל פעם שהתחושה מגיעה לך תשבי דברים טובים ותעסיקי את עצמך בדברים אחרים