3 תשובות
מה רשמת לו שהוא סינן?
אין מה לעשות איתו, הוא לא רוצה אז תמשיכי הלאה.
מצטער לשמוע על כך, אך אם זה לא הדדי אז לא באמת הפסדת משהו :)
מצטער לשמוע על כך, אך אם זה לא הדדי אז לא באמת הפסדת משהו :)
יש גם חוויות פחות נעימות כאלה בחיים.
אם הוא אפילו לא טרח לענות אז אין טעם להמשיך לנסות, פשוט תעברי הלאה ואת תמצאי כבר מישהו יותר טוב בשבילך.
אם הוא אפילו לא טרח לענות אז אין טעם להמשיך לנסות, פשוט תעברי הלאה ואת תמצאי כבר מישהו יותר טוב בשבילך.
באותו הנושא: