3 תשובות
יגייסו אותך אבל לא לתפקידים גבוהים או יחידות קרביות, וכן יורידו לך את הפרופיל. לצערי גם לי זה ככה יהיה בעתיד כשאתגייס כי אני סובל מדיכאון והייתי מאושפז:
הקב"ן צריך להחליט אם את כשירה לשירות או לא. אם יחליט שכן, סביר להניח שיורידו לך פרופיל. מאיך שאת מתארת את זה אני מניחה שאו פרופיל 64 או 45, תלוי מה חומרת המצב.
לי יש הפרעת אכילה מבערך גיל 15 עד עכשיו (אני בת 19 עכשיו), יש לי בעיות חרדה גם חברתית וגם בכללי ויש לי התקפי חרדה כל הזמן, יש לי דיכאון, ואני אובדנית וכל החרא הזה וכן קיבלו אותי. עשו לי קצת בעיות הם גם ראו שהגוף שלי מלא בצלקות מפגיעה עצמית אבל כן גייסו אותי ומתייחסים אליי כמו לכל אחד. אבל מה שכן הפרופיל שלי מאןד נמוך אם אני לא טועה הפרופיל הכי נמוך שאפשר עדיין להתגייס ואני בתפקיד לא הכי זוהר אבל אני אוהבת אותו..
באותו הנושא: