5 תשובות
אם יש הרבה ואת לא מרגישה טוב כנראה את הולכת להקיא..
זה יוציא את הווירוס לא לדאוג
זה יוציא את הווירוס לא לדאוג
שואל השאלה:
אני מרגישה טוב ולא בא לי להקיא
אני מרגישה טוב ולא בא לי להקיא
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני מרגישה טוב
לא אני מרגישה טוב
אנונימית
היא אומרת לכם היא מרגישה טוב מה אתם לא מבינים
כן קרה לי כמה פעמים וגם לפעמים שהפה היה יבש מידי, זה סתם וזה עובר אין צורך לדאגה