8 תשובות
לא
לא
זה הגיוני כי אתה חושב שככה זה עובד.
בעקרון אפשר לבוא לכותל סתם לבקר
אפשר לבוא לכותל להודות להשם על כל הטובות
ואפשר לבוא לבקש שוב. זה נקרא להתחנן
בעקרון אפשר לבוא לכותל סתם לבקר
אפשר לבוא לכותל להודות להשם על כל הטובות
ואפשר לבוא לבקש שוב. זה נקרא להתחנן
שואל השאלה:
האמת שאין לי יותר בקשות, אז אין לי צורך לחזור לשם
האמת שאין לי יותר בקשות, אז אין לי צורך לחזור לשם
אנונימי
קצת מוזר אבל מה שאתה מרגיש
אני יכולה לומר לך דבר אחד רב אחד אמר לאמא שלי הכי טוב להתפלל הוא לא קורא פתקים הוא שומע תפילות
אני יכולה לומר לך דבר אחד רב אחד אמר לאמא שלי הכי טוב להתפלל הוא לא קורא פתקים הוא שומע תפילות
שואל השאלה:
ברור שהוא לא קורא פתקים
ברור שהוא לא קורא פתקים
אנונימי
אפשר להבין את המחשבה הזו, אבל אני חושבת שהיא לא נכונה.
זה כאילו להציב סוג של תנאי, קודם תקבל את הבקשות שלי, אחכ אבוא שוב..
לא נוהגים כך וזה גם לא הולך ככה, תתפלל כמה שיותר וזה לא יזיק לך :)
זה כאילו להציב סוג של תנאי, קודם תקבל את הבקשות שלי, אחכ אבוא שוב..
לא נוהגים כך וזה גם לא הולך ככה, תתפלל כמה שיותר וזה לא יזיק לך :)
אנונימית
יש משפט שהרב בבית ספר שלנו נוהג להגיד..
"הקדוש ברוך הוא הוא לא כספומט"
אני מניחה שמהגיון פשוט אולי זה הגיוני אבל זה מפספס את הפואנטה.
שמבקשים בקשה בכותל או שמים פתק אין שום ערובה לכך שהדבר שביקשת יתקיים.
לכן שאני מבינה שזה שביקשתי לא אומר שהדבר יתקיים אז אמירה כזו לא ממש הגיונית.
יכול להיות שהבקשות שלך לעולם לא יתגשמו.
אם אתה רוצה משהו אתה צריך לחזור ולבקשו שוב ושוב. (ועדיין אין שום ערובה שיתקיים)
"הקדוש ברוך הוא הוא לא כספומט"
אני מניחה שמהגיון פשוט אולי זה הגיוני אבל זה מפספס את הפואנטה.
שמבקשים בקשה בכותל או שמים פתק אין שום ערובה לכך שהדבר שביקשת יתקיים.
לכן שאני מבינה שזה שביקשתי לא אומר שהדבר יתקיים אז אמירה כזו לא ממש הגיונית.
יכול להיות שהבקשות שלך לעולם לא יתגשמו.
אם אתה רוצה משהו אתה צריך לחזור ולבקשו שוב ושוב. (ועדיין אין שום ערובה שיתקיים)