53 תשובות
אני גם מסכימה איתך, מה בגרות בשחייה תיתן לי? אבל בשביל בגרות מלאה צריך את זה ולדעתי זה שטויות
שואל השאלה:
גם 56 אין לי כי אני לא עומדת בזה. אני הולכת לבית ספר כדי ללמוד לא כדי להיות ספורטאית..
אני פשוט שואלת מה דעתכם. איך הולך לכם?
גם 56 אין לי כי אני לא עומדת בזה. אני הולכת לבית ספר כדי ללמוד לא כדי להיות ספורטאית..
אני פשוט שואלת מה דעתכם. איך הולך לכם?
אנונימית
מסכימה איתך לגמרי
תנסי להגיש מכתב למשרד החינוך
מסכימה מאוד
כן... לדעתי צריך להיות רמות שונות של חנ"ג כמו שיש במתמטיקה ואנגלית
מיותר בהחלט
ממש מיותר לא שעכשיו אני ספורטאית אני לא הולכת לקבל בזה 100 אני הולכת לקבל בזה 20 אני לא טובה בקטע של ריצות וקפיצה רק בכדור
ספורט זה מקצוע ממש מיותר לדעתי, תכלס משעתים בשבוע לא באמת לומדים ולא באמת הופכים להיות ספורטאים. אם היה אפשר לבחור רמות לימוד (כמו שיש במתמטיקה למשל ), זה היה מעולה.
לדעתי לפחות צריך לשנות בכלל את הדרישות של הבגרות בספורט ולהפוך את זה לשיעור עיוני, ללמד על תזונה, אנורקסיה, בולמיה, שרירים, מבנה הגוף, איך לרוץ נכון (ולא לרוץ באופן פיזי, יותר על התאוריה של הדברים), ואז מי שירצה ליישם את זה בבית בכיף.
אבל אי אפשר לדעתי וגם מיותר לדרוש מילדים לרוץ בזמן קצוב, לעשות כפיפות בטן וכו'. מה זה יתן לנו? חבל שאי אפשר לשנות את זה רק כי משהו במשרד החינוך חושב שכל הילדים הם אותו הדבר. יש ילדים שיותר טובים בספורט ויש כאלו שפחות.
לדעתי לפחות צריך לשנות בכלל את הדרישות של הבגרות בספורט ולהפוך את זה לשיעור עיוני, ללמד על תזונה, אנורקסיה, בולמיה, שרירים, מבנה הגוף, איך לרוץ נכון (ולא לרוץ באופן פיזי, יותר על התאוריה של הדברים), ואז מי שירצה ליישם את זה בבית בכיף.
אבל אי אפשר לדעתי וגם מיותר לדרוש מילדים לרוץ בזמן קצוב, לעשות כפיפות בטן וכו'. מה זה יתן לנו? חבל שאי אפשר לשנות את זה רק כי משהו במשרד החינוך חושב שכל הילדים הם אותו הדבר. יש ילדים שיותר טובים בספורט ויש כאלו שפחות.
בתור מישהי שסבלה בספורט אני לא חושבת שהשיעור מיותר. אני גרועה בספורט עשיתי טוב מבחן קפיצה וכל השאר ממוצע ומתח לא הצלחתי אפילו 1 ועברתי. כל מה שמבקשים זה להשתדל, להגיע בזמן עם תלבושת ולהשתתף זה הכול. אם יש לך בעיות רפאיות קשות מקבלים פטורים מהרופא. ספורט משחרר אנרגיות שיעזרו לך בשיעורים בבית ספר, להיות גם פחות עייפה ויותר בריאה. כי בואו נודה בזה, אנחנו לומדים כל היום למבחנים מתי נעשה ספורט? למי תהיה מוטיבציה? חוץ מזה ספורט בתיכון זה עוד כלום רצים 2 קילומטר חצי בהליכה בצבא 3 קילומטר בלי לעצור
הכי קצת שקיבלת בספורט עד היום זה 96 בגלל שזה מעציב אותי השוני ביני לבין אחרים היום אני כיתה יב
יש בגרות בספורט?!
וואי אני מבריזה כל שיעור ואם היה שיעור שנכנסתי אליו זה נגמר בצרחות של המורה עלי שאני חייבת להזיז את עצמי כי אני פדלאה
מה הקטע שיש לזה בגרותת?!
וואי אני מבריזה כל שיעור ואם היה שיעור שנכנסתי אליו זה נגמר בצרחות של המורה עלי שאני חייבת להזיז את עצמי כי אני פדלאה
מה הקטע שיש לזה בגרותת?!
הדרך בספורט היא ממש לא נכונה, זה צריך להיות כמו מתמטיקה ואנגלית, ולא לחלוקה לפי בנים ובנות, בכיתה שלי הייתה תלמידה שמעולה בספורט והיא לא הייתה יכולה להראות את זה עד שנתנו לה לרוץ בשיעורים של הבנים, ומצד שאני הייתי אני שאני גרוע בספורט ואומרים לי לעשות שכיבות סמיכה ולה לא אומרים כי היא בת למרות שהיא טובה הרבה יותר ממני בספורט, צריך לעשות שיהיו רמות לימוד כמו במקצועות עיוניים ולא להגיד "כולם צריכים x שכיבות סמיכה כדי לקבל בגרות" זה כמו להגיד שכולם חייבים לנגן בכלי נגינה מסוים כדי לקבל בגרות
הדרישות (במיוחד לבנים) פשוט לא הגיוניות.
אז אני לא רץ 2000 ב7 דקות ואני לא עושה 50 שכיבות סמיכה ברצף, so what?!
סתם נותנים לנו להרגיש רע עם עצמנו.
צריך לבטל את הבגרות הזאת.
אני פשוט עושה את המינימום שצריך וזהו. לא אכפת לי.
נעשה כבר מחקר שגילה שבשיעור ספורט אנחנו כמעט ולא פעילים.
אז אני לא רץ 2000 ב7 דקות ואני לא עושה 50 שכיבות סמיכה ברצף, so what?!
סתם נותנים לנו להרגיש רע עם עצמנו.
צריך לבטל את הבגרות הזאת.
אני פשוט עושה את המינימום שצריך וזהו. לא אכפת לי.
נעשה כבר מחקר שגילה שבשיעור ספורט אנחנו כמעט ולא פעילים.
לא מסכים בכלל
שיעורי ספורט ובגרות בספורט זה דברים חשובים
מאוד
ידעת שישראל בין המקומות הגבוהים בעולם בהשמנת יתר?
צריך לטפל בזה לפני שצנתור יבוא לפני מבחני הבגרות
כנל בגרות בנים, רוצים שתוציאו לפחות עובר ולא 100
אז לא חייב לרוץ אלפיים בשבע דקות או לעשות 17 מתח
אמנם זה אחלה דבר לשאוף אליו
זה הבריאות שלכם בסופו של דבר
אז קומו מהספה וצאו לריצה
לזה שמעליי: ברור שלא פעילים
הבנים שאיתי בכיתה עוזבים תשיעור והולכים לעשן!
איך נגיע למשהו ככה?
גם אני כרגע עומד על 70 באלפיים כי רצתי בתשע דקות, אני לא מתמרמר, אני מנסה להשתפר
שיעורי ספורט ובגרות בספורט זה דברים חשובים
מאוד
ידעת שישראל בין המקומות הגבוהים בעולם בהשמנת יתר?
צריך לטפל בזה לפני שצנתור יבוא לפני מבחני הבגרות
כנל בגרות בנים, רוצים שתוציאו לפחות עובר ולא 100
אז לא חייב לרוץ אלפיים בשבע דקות או לעשות 17 מתח
אמנם זה אחלה דבר לשאוף אליו
זה הבריאות שלכם בסופו של דבר
אז קומו מהספה וצאו לריצה
לזה שמעליי: ברור שלא פעילים
הבנים שאיתי בכיתה עוזבים תשיעור והולכים לעשן!
איך נגיע למשהו ככה?
גם אני כרגע עומד על 70 באלפיים כי רצתי בתשע דקות, אני לא מתמרמר, אני מנסה להשתפר
איזה עצלנים פשוט תתאמנו קצת לאן הדרדרנו בסוף הרוסים, הערבים והחייזרים יחסלו אותנו כי חצי מהמדינה לא בכושר
אנונימי
חח 17 מתח בקושי אחד אני יכול מזל שלא היה לי בגרות בזה אחרת הייתי מקבל בטוח נכשל, ולא אני לא חושב שאני לא בריא בגלל שאני חלש אין לי שום השמנת יתר אבל גם שרירים לא, אבל בגלל זה לא לקבל בגרות? צריך שיעור ספורט אבל לא שהספורט יהיה תנאי לבגרות זה כמו להגיד שמוזיקה זה חשוב לנפש וצריך ללמוד לפחות 3 שירים בפסנתר לבגרות
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם ספורט, בכיף. לא עם הבקשות והציפיות המוגזמות מאיתנו.
אין לי בעיה עם ספורט, בכיף. לא עם הבקשות והציפיות המוגזמות מאיתנו.
אנונימית
אני אגיד לך מה הסיבה שיש שיעורי חינוך גופני - בשביל שילדים שלא טובים בלימודים לפחות יהיה משהו שיעלה להם את הציון. הדרישות גבוהות מידי וזה נכון, ובגלל זה לדעתי צריך לפחות לחלק אותנו לקבוצות לפי רמות כי זה לגמרי לא הוגן.
אני לא אצא בין שאני מתכוננת למבחן בתמטיקה, עושה עבודה בהיסטוריה ושיעורי בית באנגלית לריצת 2000 באמצע הרחוב.
אין לי שמץ למה זה חובה ולמה זה ככה, אבל זה כמו מתמטיקה. יש כאלו שטובים ויש כאלו שפחות. זה גם כן מלידה, אבל אפשר להתאמץ ולהשתפר.
אבל אכן הדרישות מוגזמות. הכי מוגזם שאני זוכרת זה כשבכיתה ח' פתאום אמרו לנו שצריך לרוץ 2500, והחליטו על יוזמה חדשה שאם עוצרים באמצע והולכים נגמר המבחן, אפילו אם פאקינג קושרים שרוך. לא נורמליים. אשכרה סימנו אותנו בנקודות כל סיבוב שהקפנו כדי ש"לא נרמה". משרד החינוך מה קורה
אני לא אצא בין שאני מתכוננת למבחן בתמטיקה, עושה עבודה בהיסטוריה ושיעורי בית באנגלית לריצת 2000 באמצע הרחוב.
אין לי שמץ למה זה חובה ולמה זה ככה, אבל זה כמו מתמטיקה. יש כאלו שטובים ויש כאלו שפחות. זה גם כן מלידה, אבל אפשר להתאמץ ולהשתפר.
אבל אכן הדרישות מוגזמות. הכי מוגזם שאני זוכרת זה כשבכיתה ח' פתאום אמרו לנו שצריך לרוץ 2500, והחליטו על יוזמה חדשה שאם עוצרים באמצע והולכים נגמר המבחן, אפילו אם פאקינג קושרים שרוך. לא נורמליים. אשכרה סימנו אותנו בנקודות כל סיבוב שהקפנו כדי ש"לא נרמה". משרד החינוך מה קורה
אבל אם את לא טובה במתמטיקה את יכולה להיות ב-3 יחידות, בספורט אין את האפשרות הזו וצריך שתהיה
תשמעי, התגובה שלי לא מקצועית אבל זה משהו שגם יצא לי לחשוב עליו פעם ואז הגעתי למסקנה..
בית הספר מנסה להקנות לך את כל הידע שלדעתו חשוב שאדם ידע- היסטוריה של המדינה, תורה שהיא סמל הדת במדינה, אנגלית השפה הרשמית הבינלאומית וכו'...
אז ספורט נועד להחדיר בנו את המודעות לחשיבות של אורח חיים בריא ופעילות פיזית בחיינו. וכפי שאמרו מעליי זה לא אומר שאת חייבת להוציא 100, אבל רוצים לראות שגם בשיעורים האלה נכחת, הקשבת, למדת. ואני אומרת את זה בתור אחת שלא סבלה ללמוד וכמעט סילקו אותי מבית ספר בגלל אובר נכשלים..
בית הספר מנסה להקנות לך את כל הידע שלדעתו חשוב שאדם ידע- היסטוריה של המדינה, תורה שהיא סמל הדת במדינה, אנגלית השפה הרשמית הבינלאומית וכו'...
אז ספורט נועד להחדיר בנו את המודעות לחשיבות של אורח חיים בריא ופעילות פיזית בחיינו. וכפי שאמרו מעליי זה לא אומר שאת חייבת להוציא 100, אבל רוצים לראות שגם בשיעורים האלה נכחת, הקשבת, למדת. ואני אומרת את זה בתור אחת שלא סבלה ללמוד וכמעט סילקו אותי מבית ספר בגלל אובר נכשלים..
אני יודעת, ואמרתי לפי דעתי שצריך לחלק גם בספטרט.
אבל זה לא הוגן שרק בגלל שמישהו טוב בספורט ישימו אותו בהקבצה גבוהה אם הוא בכלל לא סובל את זה.
קיצר אין לי מושג.
אבל זה לא הוגן שרק בגלל שמישהו טוב בספורט ישימו אותו בהקבצה גבוהה אם הוא בכלל לא סובל את זה.
קיצר אין לי מושג.
גם במתמטיקה לא "מכריחים" להיות ב-5 יחידות, אם הייתי רוצה להיות בהקצבה נמוכה לא נראה לי שהיו עושים לי בעיות, אבל לשים אותי עם 10 שרירניים ולתת לי משימות שאני לא מסוגל לעשות ולמישהי בכיתה שהיא הרבה יותר טובה ממני בספורט אומרים לעשות פחות בגלל שנולדנו עם מערכת רבייה מסויימת זה גם לא הוגן
תבריזי משיעורי ספורט תעשי עבודה בסוף וזה יתן לך עובר בבגרות, אפשר להעתיק עבודה מהאינטרנט בדיוק שניה
אתה לוקח דוגמאות ספציפיות
ככל הנראה שניקי בלה (מתאגרפת מפורסמת) יותר ספורטיבית ממני ממך ומכל הבנים שאנחנו מכירים, אבל אין מה להתווכח עם ביולוגיה, בנים חזקים יותר פיזית מבנות, וזה ששמים אותך עם שרירניים לא אמור להוריד לך את הבטחון, אתה לא אמור להתייחס מה אחרים עושים, אתה אמור לשאוף בשביל עצמך כמה שיותר גבוה, עובר בספורט זה לא בלתי אפשרי, זה הכל בראש.
ככל הנראה שניקי בלה (מתאגרפת מפורסמת) יותר ספורטיבית ממני ממך ומכל הבנים שאנחנו מכירים, אבל אין מה להתווכח עם ביולוגיה, בנים חזקים יותר פיזית מבנות, וזה ששמים אותך עם שרירניים לא אמור להוריד לך את הבטחון, אתה לא אמור להתייחס מה אחרים עושים, אתה אמור לשאוף בשביל עצמך כמה שיותר גבוה, עובר בספורט זה לא בלתי אפשרי, זה הכל בראש.
לכן צריך להתאים שיעורים ליכולת אישית, זה גם לא הוגן בשבילה שהיא רוצה לעשות יותר ספורט והיא לא יכולה בקבוצה שלה, אי אפשר ללכת נטו לפי ביולוגיה, זה כמו שיעשו שיעור בישול בבית ספר ויגידו שיש סטריאוטיפ שבנות צריכות לבשל ולכן כולן צריכות לעשות עוגה 10 שכבות ובנים צריכים לעשות חביתה
אבל זה לא סטריאוטיפ שבנים חזקים יותר מבנות
זה פאקינג מדעי בנאדם
אתה צריך לצאת מהבועה הזאת, זה לא עניין של יכולת אישית, ולעשות יחידות לימוד בספורט זה ממש מיותר ובטח שאין מספיק מורים לזה
בשביל עובר באלפיים אתה צריך 12:15 דקות, זה ממש אפשרי.
זה פאקינג מדעי בנאדם
אתה צריך לצאת מהבועה הזאת, זה לא עניין של יכולת אישית, ולעשות יחידות לימוד בספורט זה ממש מיותר ובטח שאין מספיק מורים לזה
בשביל עובר באלפיים אתה צריך 12:15 דקות, זה ממש אפשרי.
חח כמה שטויות וזיבולי מוח אתם אומרים, ספורט זה מקצוע בשביל אנשים שלא עושים ספורט בשעות האחרות של השבוע (מתאר לעצמי שאתם). אל תתחילו לדבר שטויות, ולהגיד שזה בשביל אנשים פחות חזקים בלימודים. בגרות בספורט זו הבגרות הכי קלה, בבית ספר עצמו עושים לכם שיעורים של הכנה לפני הבגרות! גם אם אתם לא עושים לפי הדרישות של 75 שכיבות שמיכה או כל מבחן אחר אתם עדיין מקבלים ציון אולי לא 100 אבל 80, או 70. אתם סתם מתבכיינים, ספורט זה מקצוע מעולה שמכניס לפעילות וכושר אנשים שלא עושים פעילות גופנית! תקראו על היתרונות של פעילות גופנית ואז תדברו אם ספורט זה מקצוע חשוב או לא!
אם אתם חושבים ששיעורי ספורט גרמו לי לעשות יותר ספורט אז זה ממש לא נכון בגלל שתמיד ירדו עלי בספורט אחרי הבגרות אמרתי "ברוך שפטרנו", נכון שעברתי את הבגרות אבל מאז הספורט היחיד שלי זה פיפ"א, ולמזלי לא היה מתח, אם היה בטוח היה לי נכשל
ירדו עליך בספורט? זה לא אשמת כל האנשים האחרים שכן צריכים את השעתיים האלה, גם אם זה יצא רע מה שכתבתי עכשיו
חוץ מזה על מה ירדו עליך? שלא רצת 12 דקות? נו בחייאת הבגרות בספורט היא בכיתה י"ב לא בכיתה ג' שצוחקים על שמנים.
חוץ מזה על מה ירדו עליך? שלא רצת 12 דקות? נו בחייאת הבגרות בספורט היא בכיתה י"ב לא בכיתה ג' שצוחקים על שמנים.
המורה שלי ירד עלי לא הילדים
אויש נו המורה שלך ירד עליך? זה נשמע לך הגיוני?
יכול להיות שפשוט הבנת אותו לא נכון?
גם אם כן
דפוק לו סטירה ולך למנהלת.
יכול להיות שפשוט הבנת אותו לא נכון?
גם אם כן
דפוק לו סטירה ולך למנהלת.
you are not alone ^,
זה ממש לא שטויות וזה נכון. זה גם כדי שנעשה יותר ספורט, אבל הסיבה העיקרית היא שכדי לאנשים שפחות טובים בלימודים יהיה על מה להסתמך ושיעלה להם את הציון.
לא שאני מסכימה איתם אבל ככה זה. ושיעורי ספורט גורמים לאנשים יותר ויותר לשנוא ספורט, לא לרצות לעשות עוד.
אולי לך ספורט זה קל אבל יש אנשים שספורט זה פשוט לא אצלם בדם והם לא יכולים לעשות את זה. פשוט לא יכולים. יש הבדל בין ללמוד עכשיו לאנגלית או ללמוד לעשות 75 שכיבות שמיכה. זה לא לכל אחד בא בקלות ויש דברים יותר חשובים להתעסק איתם, כי בתכלס 50 דקות ספורט בשבוע כשחצי מהשיעור יושבים בצד ורק עושים בגרות לא עוזרות באמת במשהו.
זה ממש לא שטויות וזה נכון. זה גם כדי שנעשה יותר ספורט, אבל הסיבה העיקרית היא שכדי לאנשים שפחות טובים בלימודים יהיה על מה להסתמך ושיעלה להם את הציון.
לא שאני מסכימה איתם אבל ככה זה. ושיעורי ספורט גורמים לאנשים יותר ויותר לשנוא ספורט, לא לרצות לעשות עוד.
אולי לך ספורט זה קל אבל יש אנשים שספורט זה פשוט לא אצלם בדם והם לא יכולים לעשות את זה. פשוט לא יכולים. יש הבדל בין ללמוד עכשיו לאנגלית או ללמוד לעשות 75 שכיבות שמיכה. זה לא לכל אחד בא בקלות ויש דברים יותר חשובים להתעסק איתם, כי בתכלס 50 דקות ספורט בשבוע כשחצי מהשיעור יושבים בצד ורק עושים בגרות לא עוזרות באמת במשהו.
תכלס
under my skin הסבירו לך בכלל על הבגרות בספורט?
זאת בגרות פנימית
כלומר
גם אם יש לך 56 וגם אם יש לך 100 זה לא משפיע על ממוצע הבגרויות שלך
אז על מה את בכלל מדברת?
מסכים עם youre not alone, הפוסט הזה מלא בשטויות.
זאת בגרות פנימית
כלומר
גם אם יש לך 56 וגם אם יש לך 100 זה לא משפיע על ממוצע הבגרויות שלך
אז על מה את בכלל מדברת?
מסכים עם youre not alone, הפוסט הזה מלא בשטויות.
שואל השאלה:
בכלל לא מסכימה.
מורידים מלא ציון אם לא עומדים בזמנים. לא מדברת על אלה שמקבלים 70- יפה להם.
מדברת על כאלה שפשוט לא יכולים לעמוד בציפיות האלה ונכשלים.
נכון יש שיעורי הכנה כביכול- נראלך שבאמת חצי שעה פעמיים בשבוע יכינו אותי לריצת 1500-2000?! יש כאלה שעם כל ההכנות בעולם כן יוכלו לעשות אבל פשוט לא בזמנים המוצבים. גם אני יכולה לרוץ 1500, אבל לא ב7 דק או כמה שלא מבקשים.
חושבת שנורא קל לדבר לכאלה שמצליחים כי הם לא מבינים מה זה להכשל ופשוט לראות את כולם מצליחים חוץ ממך. זה מדכא. אני בעד שיעורי ספורט אבל שפשוט לא יהיה בזה בגרות.
בכלל לא מסכימה.
מורידים מלא ציון אם לא עומדים בזמנים. לא מדברת על אלה שמקבלים 70- יפה להם.
מדברת על כאלה שפשוט לא יכולים לעמוד בציפיות האלה ונכשלים.
נכון יש שיעורי הכנה כביכול- נראלך שבאמת חצי שעה פעמיים בשבוע יכינו אותי לריצת 1500-2000?! יש כאלה שעם כל ההכנות בעולם כן יוכלו לעשות אבל פשוט לא בזמנים המוצבים. גם אני יכולה לרוץ 1500, אבל לא ב7 דק או כמה שלא מבקשים.
חושבת שנורא קל לדבר לכאלה שמצליחים כי הם לא מבינים מה זה להכשל ופשוט לראות את כולם מצליחים חוץ ממך. זה מדכא. אני בעד שיעורי ספורט אבל שפשוט לא יהיה בזה בגרות.
אנונימית
זה בגרות בספורט לא פסיכומטרי, אם היית באה לכל השיעורים ולפחות מראה להם מאמצים היית עוברת.. אין סיבה להכשיל
אם המטרה של שיעור ספורט זה שנעשה יותר ספורט אז הם ממש לא משיגים את זה בכך שנותנים לנו תרגילים שאנחנו לא מסוגלים בגלל שרוב הכיתה כן, שעתיים ספורט בשבוע זה לא משהו שמכניס לכושר שגם ככה יותר מחצי שיעור זה כדורגל וגם בריצה לא ממש רצים חוץ מהבגרות, אין לי בעיה שיהיה שיעור ספורט, אבל לפי ההיגיון הזה אני יכול להגיד שמוזיקה זה חשוב וחייבים ללמוד לנגן לפחות על כלי אחד, בגרות צריך לצמצם למתמטיקה, אנגלית ולשון וגם ברמות בסיסיות
ומה את חושבת שאנשים יעשו אם לא יהיה בספורט בגרות?
ישימו זין על השיעור ויבריזו לעשן ולדפוק המבורגרים ושווארמות, וכך נשאר במקומות הגבוהים של השמנת יתר, מה שפייר, לא יעזור לנו ככ...
תחשבי קדימה, מה יקרה אם...
עריכה:
זה שמעליי אני לא מבין מה הקושי ההבנתי
אתה לא מצליח
יש לך 3 שנים להתאמן
ואם היה לך קצת אכפת מהשיעורים בספורט, אפילו רק שעתיים בשבוע, היית עובר תבגרות, אז תפסיק להתקפח כי אתה לא מה"שרירניים".
ישימו זין על השיעור ויבריזו לעשן ולדפוק המבורגרים ושווארמות, וכך נשאר במקומות הגבוהים של השמנת יתר, מה שפייר, לא יעזור לנו ככ...
תחשבי קדימה, מה יקרה אם...
עריכה:
זה שמעליי אני לא מבין מה הקושי ההבנתי
אתה לא מצליח
יש לך 3 שנים להתאמן
ואם היה לך קצת אכפת מהשיעורים בספורט, אפילו רק שעתיים בשבוע, היית עובר תבגרות, אז תפסיק להתקפח כי אתה לא מה"שרירניים".
שואל השאלה:
אני משתתפת בכל השיעורים לידיעתך והמבחני ספורט שלי פשוט ציון נכשל.
אני משתתפת בכל השיעורים לידיעתך והמבחני ספורט שלי פשוט ציון נכשל.
אנונימית
אז זה בסדר, אם את משתדלת.. ותאמיני לי שאת לא צריכה להילחץ מזה או בכלל לחשוב על זה.. כולה חינוך גופני
שואל השאלה:
הפיכת שיעורי ספורט לבגרות ממש לא מעודד לעשות ספורט, כל שיעור מלא ילדים שאני מכירה רוצים להבריז ולמה? בגלל שהם חושבים שהם לא מספיק טובים כדי לעמוד בציפיות שמציבים לנו.
רבאק באנו ללמוד לא להתחרות באולימפיאדה.
שוב - בעד שיעורי ספורט אך לא כמקצוע חובה בבגרות, או שגם אותו יעשו ברמות קושי..
ואני יודעת חח, פשוט רציתי לראות את דעתכם על המצב ומה אתם חווים
הפיכת שיעורי ספורט לבגרות ממש לא מעודד לעשות ספורט, כל שיעור מלא ילדים שאני מכירה רוצים להבריז ולמה? בגלל שהם חושבים שהם לא מספיק טובים כדי לעמוד בציפיות שמציבים לנו.
רבאק באנו ללמוד לא להתחרות באולימפיאדה.
שוב - בעד שיעורי ספורט אך לא כמקצוע חובה בבגרות, או שגם אותו יעשו ברמות קושי..
ואני יודעת חח, פשוט רציתי לראות את דעתכם על המצב ומה אתם חווים
אנונימית
אמרתי שעברתי את הבגרות גם סיימתי בית ספר אני בן 22 מה שאני אומר זה ששיעורי ספורט מעולם לא גרמו לי לרצות לעשות שום ספורט אלא בדיוק להיפך
אני מבין שלא קראת מה שרשמתי אז אני פשוט אוותר
שיהיה בהצלחה בבגרות
שיהיה בהצלחה בבגרות
שואל השאלה:
אפשר להיות נחמד אגב ולא ישר לתקוף (:
אפשר להיות נחמד אגב ולא ישר לתקוף (:
אנונימית
אם הייתי אחראי על השיעורים, הייתי עושה להם רק ריצות.. שישפרו את הסיבולת לב ריאה.
דיברתי על מבחנים בכללי, לא על בגרויות.
על הבגרויות דיברתי שזה לא הוגן הרף שמציבים, או השטויות שבוחנים עליהם, מקסימום ריצה.
ובגלל שזה בגרות פנימית לכל בית ספר יש רף אחר. נראה לך זה הגיוני לבוא לילד להגיד לו "אנחנו נותנים לך שעה כל שבוע להתאמן לרוץ 3500 בלי לעצור". לא.
על הבגרויות דיברתי שזה לא הוגן הרף שמציבים, או השטויות שבוחנים עליהם, מקסימום ריצה.
ובגלל שזה בגרות פנימית לכל בית ספר יש רף אחר. נראה לך זה הגיוני לבוא לילד להגיד לו "אנחנו נותנים לך שעה כל שבוע להתאמן לרוץ 3500 בלי לעצור". לא.
קודם כל בואו נבהיר משהו, אם אתם תתאמצו ותעשו את כל היכולות שלכם אין סיכוי בחיים שיתנו לכם נכשל וזה מוכח. דבר שני, 60% מהציון בספורט הוא רק נוכחות בשיעור אז על מה אתם בדיוק מתלוננים, שלא נדבר על התאמצות בשיעור, תלבושת וכו שמעלה את האחוזים. תפסיקו להיות קטנוניים אתם מגיעים לכל השיעור, וכבר עברתם בציון. שתעברו את ההכנות לבגרות, ואת הבגרות עצמה, ותראו כמה קיבלתם אתם תגידו שפשוט יצאתם בורים.
גם שיעורי ספורט זה די מיותר, זה לא תורם כלום כבר וזה כבר לא מחנך לכלום. הכל זה ויכוחים וקללות, סתם עוד שעה שיכלתי ללמוד בה משהו חשוב יותר, כי אף אחד לא בא לבית ספר כדי ללמוד להיות ספורטאי.
אם יחלקו את ספורט כמו ליחידות במתמטיקה ואנגלית זאת תהיה קטסטרופה. מעטים אוהבים לעשות ספורט גם אם הם טובים בו אז כולם ירצו להיות ב3 יחידות כדי לא להתאמץ יותר מדי. אז מה ישארו ב4-5 יחידות 20 ילדים? וגם אם לא תארו לעצמכם מישהי במשקל גבוה שבאמת מנסה להצליח ומשקיעה ושמים אותה 3 יחידות בגלל הגוף שלה. תשאירו את התכנית כמו שהיא בחיים לא צעקו עלי על זה שעצרתי בריצה הבעיה היא במורים מסוימים. אני יודעת את זה כי היו לי 3 מורות לספורט שונות לגמרי. אחת שתמיד וויתרה לנו ולא עשינו כלום ואז במבחנים כאב לנו.
אחד מצוינת שהיה לה שיקול דעת מעולה ומאוזן. אחת קשוחה שאחרי כל שיעור שלה הרגליים שלי רצו למות.
אחד מצוינת שהיה לה שיקול דעת מעולה ומאוזן. אחת קשוחה שאחרי כל שיעור שלה הרגליים שלי רצו למות.
אנונימית
זה לא קשור לספורטאי, זה נטו דאגה של משרד החינוך שילדים יעשו טיפה פעילות גופנית ולא יתנוונו כל היום בכסא בית ספר...
אז שישימו את כל הכיתה יחד בספורט ולא יחלקו לרמות לפי מערכת הרבייה, כי זה לא הוגן שאומרים לי לעשות x שכיבות סמיכה ולידידה חזקה ממנו אומרים לעשות פי 3 פחות, לשנינו זה לא הוגן
גם על זה עכשיו מתלוננים?
די מאסתם
תעשו את הבגרות בספורט *כמו כולם/ן*
ומספיק לקטר אתם לא קטר
אלוהים זה לא "עונש" רק שלכם
די מאסתם
תעשו את הבגרות בספורט *כמו כולם/ן*
ומספיק לקטר אתם לא קטר
אלוהים זה לא "עונש" רק שלכם
אנונימית