9 תשובות
את שרה ממש ממש יפה, לדעתי כדאי לך לעשות משהו כדי לקדם את זה.
לדעתי את שרה סבבה
כןכן יש לך דווקא פוטנציאל ממש טוב רק לא באנגלית.
תנסי פעם הבאה שיר כמו איש של לילה של רוני דלומי ותיראי שזה יצא לך פי כמה יותר יפה :)
מדהימה הפנטת אותי. את צריכה לשלוט טיפה יותר בנמוכים שלך ויש לאן לעלות, תלכי לפתח את זה יש לך כישרון מדהים אל תחביאי אותו
בואי נתחיל מזה שאת לא מזייפת הרבה וזה יופי.
שרת פה שיר שאני אוהבת ממש אז יש לי מה להגיד.
את סוגשל "בוכה" בקטעים מסויימים וזה מעצבן אז תנסי לא לעשות את זה.
לכי לשיעורי פיתוח קול, כנסי ללהקה ותראי איך הולך.
דרך צלחה.
וואו את שרה ממש יפה!
את חייבת לעשות עם זה משהו (:
בסדר לא וואו
אנונימית
את תותחית וואו אני מודהם את שרה מהמם...
אנונימי
את שרה ממש יפה:)