2 תשובות
את יכולה ללכת מחר עם חברים שלך לאנשהו ולהמשיך את החגיגות
זה לא נגמר, זה רק התחיל. החגיגות לא חייבות להסתיים אחרי הארוחה (: כל היום עוד לפנייך... תעשי דברים שאת אוהבת, תארגני לעצמך יום פינוק, תעשי יום כיף.