6 תשובות
סתם כלבה, היא לא שווה את היחס שלך
מסכימה איתך לגמרי זה התנהגות ממש מגעילה
אני חושב שדברים כאלו צריכים לשבת לדבר :), לפתור יחד ואסור שזה יהיה ככה כי אחרת שתיכן תיפגעו ולא רק זה, דבר כזה יושבים פותרים לא סוגרים את זה, תשאלי למה היא הייתה ככה ושהיא יכלה לומר לך, תדברו זה יפתור בהצלחה :)
יואו איזו מגעילה... תגידי לה שראית את הסטורי ותראי איך היא תגיב. אם היא תתנצל תשקלי לסלוח לה, בכל זאת חברה שלך.
לא שווה דקה מזמנך! סתם מגעילה, העיקר שאת פנויה עכשיו לבנות אחרות.
אל תדברי איתה כי זה ייתן לה תחושת עליונות וסיפוק, פשוט תחיי כרגיל ואל תדברי איתה בכלל.
יכול להיות שהיה אי הבנה בינכם אבל עדיין זה נשמע מגעיל מבחינתה