3 תשובות
אין מה לעשות כל כך: \
כשאת מצטלמת תראי את הצד הטוב שלך...
מה שלא הבנית זה איך אף משתנה..?
שואל השאלה:
אין לי מושג פעם הוא יפה ופעם הוא מכוער
אנונימי
הוא לא משתנה-את משנה את הצורה שאיך שאת מסדרת את הפנים. תקפידי ללכת בהופעה קבועה.. מה זה משתנה? הצורה? נשמע מוזר שכל כמה תקופות הוא משתנה.. מה הוא מאדים ומתנפח? זה התקררות.. לא יודעת אולי תבדקי אצל רופא עור או משהו בסביבה..:)
באותו הנושא: