12 תשובות
כן
אנונימי
כן
זה יותר מטוב, זה מעולה.
תלוי באיזה כיתה את
בגדול זה בסדר אבל אני בטוחה שאת יכולה יותר!
ישר כוח!
תלוי למי

יש כאלה שזה ממש משמשמשממשמשמשמ טוב בשבילם
יש כאלה שזה בסדר בשבילם
ויש כאלה שזה מאוד גרוע בשבילם.
תלוי באיזה כיתה...
שואל השאלה:
אני כיתה ח
אנונימית
אז זה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
באיזה כיתה זה לא היה טוב?
אנונימית
יסודי או כיתה זה זה לא משהו, אבל שוב, לדעתי.. לכל אחד יש את המדדים שלו