4 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי לבקש מחברה שתבוא אל חבר שלו ותגיד לו שסיפרתי לה שאני מתבאסת ושאני מתגעגעת אליו ושהוא חשוב לי ואז החבר יגיד לו ואז זה בידיים שלו, גם אם זה ייצא נואש, זה רע? אני לא רוצה לחיות עם האי ידיעה שלא עשיתי משהו ואני מזכירה שהוא ביישן
חשבתי לבקש מחברה שתבוא אל חבר שלו ותגיד לו שסיפרתי לה שאני מתבאסת ושאני מתגעגעת אליו ושהוא חשוב לי ואז החבר יגיד לו ואז זה בידיים שלו, גם אם זה ייצא נואש, זה רע? אני לא רוצה לחיות עם האי ידיעה שלא עשיתי משהו ואני מזכירה שהוא ביישן
אנונימית
פשוט תגידי לו שמפריע לך שאתם לא מדברים וצוחקים כמו פעם!
שואל השאלה:
זה בעייתי כי הוא ביישן בקטעים האלה ונראלי שהוא המשיך הלאה
זה בעייתי כי הוא ביישן בקטעים האלה ונראלי שהוא המשיך הלאה
אנונימית
אז אולי כדאי באמת שתדברי עם חברים קרובים שלו ותביני מה הולך איתו וזה. בכל זאת כדאי לך לדעתי לנסות לדבר איתו למרות זה שהוא ביישן.