התחברות
הרשמה
יש לי בכוס כזה משהו כואב כמו פריחה כזאת מוזרה מזה יכול להיות זה. זה ממש מלחיץ אותי
7 בינואר 2018, 02:17
עור
בריאות העור
תשובה אחת
שמעי יכול מאוד להיות שזה סתם משהו לא נורא אבל באיזור כזה רגיש באמת לא לוקחים סיכונים.. פשוט תלכי לבדוק את זה זה לא יזיק
.
.LOVE IS LOVE
באותו הנושא:
בנות כאשר אתן מקבלות מכה בכוס שלכם זה כואב לכן?
איך מכינים עוגת נוטלה בכוס או במיקרוגל משהו כזה?
אז כל הפנים שלי עם פריחה כזאת...
אני רעבה ואני רוצה משהו מהיר להכנה לאכול מצאתי נמס בכוס בטעם ברוקולי זה טעים?
סיבות לפריחה בעור - ממה יכולה לנבוע פריחה?
הגלידה הזאת שמוכרים במקדונלדס עם העוגיות בתוך גלידה וניל בכוס כחולה תכלת כזאת איך קוראים לה?
שתיתי הים בסוף 2 כוסות תה טיבטי וכואבת לי הבטן רצח הייתי 5
יש לי כבר כמה ימים סוג של פריחה כזאת בכל הגוף מגרדת מאוד!
יש לי פריחה ואני מתנפחת ועל הפנים יש לי פריחה ואני מתנפחת
אם שתיתי בערך רבע כוס של סבון כלים בטעות ועכשיו כואבת לי הבטן יקרה לי משהו?
כל הזמן כשאני מגלחת את הכוס אז אחרכך יש לי פריחה, איך אפשר לגלח בלי שיהיו את הנקודות האדומות האלה?