29 תשובות
כל-כך צודקת. הייתי צריכה להגיש עבודה מול הכיתה באנגלית, לא הספקתי להגיד 5 מילים והתחלתי לגמגם, להזיע, לבכות ולברוח מהכיתה.
רק אחרי זה המורה נתנה לי להציג רק מולה אבל היא הורידה לי על זה 20 נקודות
רק אחרי זה המורה נתנה לי להציג רק מולה אבל היא הורידה לי על זה 20 נקודות
לכן הם רוצים להעלות לתלמידים את הפחד קהל הזה שיש.. אם ממש קשה לך- תיגשי למורה לפני השיעור ותסבירי לו/לה
שואל השאלה:
בספרות הייתי הראשונה שהייתה צריכה להציג את היומן קריאה כי אף אחד עוד לא היה מוכן, וממש לא רציתי לעשות את זה אבל המורה לא הסכימה להציג רק מולה, אז עמדתי מול כולם וכולי נהייתי אדומה, כל הזמן התבלבלתי בשורות ושכחתי מה אמרתי לפני כן, כל פיפס קטן שילד היה עושה עצר אותי.
בספרות הייתי הראשונה שהייתה צריכה להציג את היומן קריאה כי אף אחד עוד לא היה מוכן, וממש לא רציתי לעשות את זה אבל המורה לא הסכימה להציג רק מולה, אז עמדתי מול כולם וכולי נהייתי אדומה, כל הזמן התבלבלתי בשורות ושכחתי מה אמרתי לפני כן, כל פיפס קטן שילד היה עושה עצר אותי.
אנונימית
שואל השאלה:
יש דרכים להעלות למישהו את הביטחון מול קהל, אבל לא בדרך לחץ חזק מאוד ואיומים שאם לא תגיש את זה מול הכיתה אז יורידו לך בציון.
יש דרכים להעלות למישהו את הביטחון מול קהל, אבל לא בדרך לחץ חזק מאוד ואיומים שאם לא תגיש את זה מול הכיתה אז יורידו לך בציון.
אנונימית
תתנחמי בכך שאותי שמו לנאום מול בית ספר שלם (!) ונוסף על כך שנשמעתי על סף בכי, רעדתי, גמגמתי, התבלבלתי במילים וכו' גם עף לי הדף באמצע שהקראתי ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי
באוניברסיטה ודברים בסגנון את גם תצטרכי להגיש עבודות מול כולם, אז הם רוצים להכין אותם כבר מעכשיו.
תנסי לדבר עם המורה לי זה לא עזר היא הצעעה שנציג מולה רק שירדו נקודות.
לא מבין מה הקטע לא כולם יכולים לדבר מול מליונן ילדים שכול יום מציקים לך ולהסביר משהו
לא מבין מה הקטע לא כולם יכולים לדבר מול מליונן ילדים שכול יום מציקים לך ולהסביר משהו
אנונימי
אוף אני כל כך מבינה אתכם.
אני לא מבינה למה הם עושים לנו את זה... אני מבינה שזו הכנה לחיים ולראיונות עבודה, פרזנטציות בקריירה וכו'. אבל הדרך הזאת לא טובה.
אני בכל אופן עשיתי פרזנטציה באנגלית, ואני 5 יחידות אז מצפים למשהו טוב - ופשוט לא זכרתי כלום, היה לי בלאק אאוט מוחלט, ואמרתי למה במקום why פעמיים.
בסוף הפרזנטציה הייתי צריכה לסכם על מה דיברתי, וכמעט נפלתי אחורה על הלוח מהלחץ.
סיוט
אני לא מבינה למה הם עושים לנו את זה... אני מבינה שזו הכנה לחיים ולראיונות עבודה, פרזנטציות בקריירה וכו'. אבל הדרך הזאת לא טובה.
אני בכל אופן עשיתי פרזנטציה באנגלית, ואני 5 יחידות אז מצפים למשהו טוב - ופשוט לא זכרתי כלום, היה לי בלאק אאוט מוחלט, ואמרתי למה במקום why פעמיים.
בסוף הפרזנטציה הייתי צריכה לסכם על מה דיברתי, וכמעט נפלתי אחורה על הלוח מהלחץ.
סיוט
וואי אתמול הסיוט הזה היה לי, הייתי צריכה להציג פרזנטציה באנגלית בעל פה ופשוט אני עמדתי כמו פסל ופשוט עוד שנייה רציתי לברוח מהכיתה ופשוט גמגמתי גם אחרי שלמדתי על זה כל כך הרבה זמן!, אני גם חושבת שלא אמורים לעשות דבר כזה...
תקשיבי מה אנחנו צריכים לעשות.
כל אחד בכיתה חייב לקחת שיעור שחרית אחד ולעשות משהו. להעביר פעילות או משהו כזה.
ואני, ברוב חוכמתי, בחרתי לעשות פעילות ארוכה, ביקשתי להאריך את זה מ15 דקות ל45 דקות, ולא חשבתי על זה שאני לא מסוגלת להציג דברים לבד מול כיתה שלמה -_- בטח לא מול הכיתה שלי.
וזה לא עם ציון, אבל זה חובה -_-
וזה אמור להיות החודש או חודש הבא 0~0
הצילו.
כל אחד בכיתה חייב לקחת שיעור שחרית אחד ולעשות משהו. להעביר פעילות או משהו כזה.
ואני, ברוב חוכמתי, בחרתי לעשות פעילות ארוכה, ביקשתי להאריך את זה מ15 דקות ל45 דקות, ולא חשבתי על זה שאני לא מסוגלת להציג דברים לבד מול כיתה שלמה -_- בטח לא מול הכיתה שלי.
וזה לא עם ציון, אבל זה חובה -_-
וזה אמור להיות החודש או חודש הבא 0~0
הצילו.
כל כך. אני ביקשתי מהמנהלת שתמצא לי לפתרון לזה ובסוף נתנו לי פטור, כי אני ממש נלחצת מהדברים האלה... עד כדי כך שאני תמיד לבד בבית ספר כי זה מלחיץ אותי להיות בסביבת אנשים (יש לי נטיה גם לא לדבר ברוב הזמן בבית ספר בשביל שלא יתקרבו אלי יותר מדי)
אנונימית
כולנו יודעים שמערכת החינוך מקולקלת מבפנים.
אי אפשר אפילו להגיב לזה או לכל דבר שלא נוח לתלמידים בבתי הספר.
בכללי אני יכולה להזדהות איתך בנוגע לסיטואציה, אבל אני בשלב מסויים החלטתי שאני מתגברת על הפחד והחרדה ואני פשוט הרציתי מול קבוצה די גדולה של אנשים. זה גרם לי להיות יותר בטוחה בעצמי ולדעת שאני מסוגלת לעשות דברים כאלה עוד כמה פעמים.
אז בכל מקרה יש בזה את הצד החיובי שאני מתנחמת בו.
אי אפשר אפילו להגיב לזה או לכל דבר שלא נוח לתלמידים בבתי הספר.
בכללי אני יכולה להזדהות איתך בנוגע לסיטואציה, אבל אני בשלב מסויים החלטתי שאני מתגברת על הפחד והחרדה ואני פשוט הרציתי מול קבוצה די גדולה של אנשים. זה גרם לי להיות יותר בטוחה בעצמי ולדעת שאני מסוגלת לעשות דברים כאלה עוד כמה פעמים.
אז בכל מקרה יש בזה את הצד החיובי שאני מתנחמת בו.
אולי מנסים להתחשב בתלמידים שיש להם חרדה ממבחנים?
למרות שאין לי חרדה חברתית, אני מודה שהמעמד הזה דיי מלחיץ...
שנה שעברה הייתי צריכה להציג יצירה ספרותית (מן הסתם בשיעור ספרות) והייתי לבד ורעדתי וכולם דפקו לי מבטים כאלה, ושכחתי מה הייתי צריכה להגיד ולעשות ונלחצתי וזה היה מאוד מוזר לעמוד שם לבד.
אז אני מבינה
אבל יש לזה סיבות...
למרות שאין לי חרדה חברתית, אני מודה שהמעמד הזה דיי מלחיץ...
שנה שעברה הייתי צריכה להציג יצירה ספרותית (מן הסתם בשיעור ספרות) והייתי לבד ורעדתי וכולם דפקו לי מבטים כאלה, ושכחתי מה הייתי צריכה להגיד ולעשות ונלחצתי וזה היה מאוד מוזר לעמוד שם לבד.
אז אני מבינה
אבל יש לזה סיבות...
בכיתה ז הייתי צריכה לעשות עבודת הגשה ולהציכ מול הכיתה. התביישתי רצח.
ובשנה שעברה בחרו בי בשביל שאני אקריא נאום מול כל הבית הספר ומול כל המפקדים והקצינים (אני בבית ספר צבאי).
ובשנה שעברה בחרו בי בשביל שאני אקריא נאום מול כל הבית הספר ומול כל המפקדים והקצינים (אני בבית ספר צבאי).
וואי לגמריי
לנו הייתה עבודה על עשרת המכות כל קבוצה מכה
תקשיבו כמה בעיות היו
1. עבודה בקבוצות?! באמאמאמאא שלך למהה
טוב זרמתי..
2. צריך להיפגש! זאת אומרת לא כל אחד בבית את החלק שלו היינו צריכים להיפגש ולהכין דגם! כיף אמיתי!
זורמים..
3. 30% מהציון על העבודה זהה על להציג אותה בכיתה! מול כולם!
לא זהו פה לא זורמים ולא ממשיכים הלאה זה פשוט נורא!
מפה לשם קיבלנו 54 ~_~
לנו הייתה עבודה על עשרת המכות כל קבוצה מכה
תקשיבו כמה בעיות היו
1. עבודה בקבוצות?! באמאמאמאא שלך למהה
טוב זרמתי..
2. צריך להיפגש! זאת אומרת לא כל אחד בבית את החלק שלו היינו צריכים להיפגש ולהכין דגם! כיף אמיתי!
זורמים..
3. 30% מהציון על העבודה זהה על להציג אותה בכיתה! מול כולם!
לא זהו פה לא זורמים ולא ממשיכים הלאה זה פשוט נורא!
מפה לשם קיבלנו 54 ~_~
אני אמרתי למורה שלי שיש לי פחד במה. והיא נתנה לי לא להתיג ולהביא לי 100% מהציון. זה מאוד תלוי במורה.
לי היא נתנה להציג מולה ומול עוד מורה אבל התחלתי מ-95.
תעשו על זה שביתה
למה אי אפשר לא להציג או לפחות רק מול המורה?
ממש מטומטם לדעתי
כולם צוחקים על "מלכת הכיתה"
רק בגלל שהיא לא הגתה מילה אחת נכון
וזו "מלכת הכיתה"
מה מצבי יהיה אם לא אקריא מילה אחת נכון
למה אי אפשר לא להציג או לפחות רק מול המורה?
ממש מטומטם לדעתי
כולם צוחקים על "מלכת הכיתה"
רק בגלל שהיא לא הגתה מילה אחת נכון
וזו "מלכת הכיתה"
מה מצבי יהיה אם לא אקריא מילה אחת נכון
וואי אני לא גרה בארץ אבל מזדהה כמה עבודות נותנים פה להגשה מול כל הכיתה טונות וחמישית מהציון הסופי הוא העברת המצגת בצורה טובה (ויש לי בקרוב פרוייקט גמר שלהציג את המצגת בצורה טובה מול הכיתה הוא חצי (!) מהציון)
וואי נכון! היינו צריכים לעשות עבודה על מכת דם והייתי צריכה להקריא משהו מהמצגת ובמקום פרעה אמרתי פרה וקיבלתי התקף צחוק מול כל הכיתה
המורה לאנגלית תמיד מנסה להכריח אותי אבל אני אומרת לה שאני לא רוצה והיא מסכימה רק לי כי היא יודעת שממש קשה לי ואני טובה באנגלית אבל יש לי פחד במה ואני מתביישת
וואו. אני כל כך מזדהה. זה באמת סיוט.
מה שאני עשיתי היה להראות מצגת/ לחלק דפים/ וכשהיינו בזוגות נתתי לחברה שלי לדבר ואני מדי פעם זרקתי איזה משפט
מה שאני עשיתי היה להראות מצגת/ לחלק דפים/ וכשהיינו בזוגות נתתי לחברה שלי לדבר ואני מדי פעם זרקתי איזה משפט
לא כולם נולדו להיות מנהיגים או ראשי ממשלה. חבל שככה הבית ספר מתנהג, אני בכל הרצאה שהייתי אמורה לעשות הייתי מבריזה.
זה באמת חוצפה.
זה באמת חוצפה.
וואו! את לא מבינה ביכלל כמה. וזה קורה לי גם בלהציג רק מול המורה אני לא יכולה את יודעת כמה ניקוד יורד על זה?
ועל עבודות בזוגות וביכלל בקבוצות.
ועל עבודות בזוגות וביכלל בקבוצות.
מזדהה מביך רצח בעיקר שאתה חדש
ממש נכון! הם צריכים להתחשב. מה זה משנה איך נציג את זה? שיתנו לנו להציג רק מול המורה לא יקרה כלום. יש ילדים שיש להם חרדת קהל כמו שאמרתם ומי שהוא אמר פה משהו שכל כך הסכמתי איתו! - שיש ילדים שמציקים לילד בכיתה ואז הוא צריך פתאום להציג מולם תעבודה עם חשש שהם ילעגו לו. למה לעשות לילד רע? אני באמת חושבת שצריך לעשות עם זה משהו
זה שיש לך חרדה חברתית זה משהו שאת עצמך צריכה לטפל בו, בעזרת חברים, הורים, פסיכולוג. בית ספר דורש דברים כאלה כי זה משהו שצריך לדעת לחיים, לפתח ביטחון ולהאמין בעצמך.
אנונימית
אצלי נתנו משימת בונוס על להציג את העבודה שעשינו בפני הכיתה וכל הקטע של הבונוס זה שזה בפני הכיתה, לא מתחשבים בילדים שרוצים לשפר את הציון אבל לא יכולים לעמוד מול כולם והמורה אומרת שאין מה לעשות זה מרגיז
וגם כל המשימות האלה שמחלקים לקבוצות כל מיני "פרויקטים" או משימת זוגות ואז מחברים אותך למישהו בכוח
וגם כל המשימות האלה שמחלקים לקבוצות כל מיני "פרויקטים" או משימת זוגות ואז מחברים אותך למישהו בכוח
אנונימית
וואו, כל כך שנאתי את הדברים האלה. הכוונה של מערכת החינוך היא טובה, אבל הדרך מזיקה. תחשבו מה זה גורם לילד שבאמת לא מסוגל לעמוד מול קהל. זה סתם מלחיץ ויוצר בעיות.
באותו הנושא: