15 תשובות
א
אנונימית
תכלס א, תמיד היה לי קשה במקצוע הזה.
בעיניי בכיתה ז מתחיל להיות הפונקציות וכל המשוואות וזה עוד ברמה קלה ממש יחסית לתיכון אז נראה לי שבכיתה ז/ח
נהיה קשה ב יא לדעתי ממש
מהרגע שהוסיפו אותיות הסתבכתי והלכתי לאיבוד. נראה לי שבסביבות כיתה ח'. כשזה היה חישוב של המספרים עצמם, עוד הסתדרתי, אבל כשיש נוסחאות מיוחדות שצריך לדעת לפתור, זה כבר לא קשור לחישוב דברים, אני פשוט צריכה לזכור איך הולכת הנוסחה... סתם מקשה ומיותר.
לגמרי בכיתה י'.
יא חמש יחל טריגו זהויות
יב 5 יחידות
זה מתחיל להיות קשה ב-י' אבל ממש מרגישים את הקושי ביא
ח לדעתי.
אם אין לך מורים טובים, אז ב-י' יהיה קשה להסתדר לבד ולא להיות חרשן...
שנה ראשונה בתואר ראשון במתמטיקה, כבר אין דבר כזה מספרים והכל נהיה הרבה יותר מופשט.
אין דרך "לחזור על החומר" כיוון שפתירת תרגילים אינה מספיקה, החומר מתמקד יותר על הבנה מאשר על טכניקה.
אין דרך "לחזור על החומר" כיוון שפתירת תרגילים אינה מספיקה, החומר מתמקד יותר על הבנה מאשר על טכניקה.
י או יא, אני אישית טוב במתמטיקה ואני עכשיו בכיתה ח ואני בהאצה אז אני יודע את כל החומר של החטיבה וגם מעבר לזה כבר, חדווא (אנליזה) זה דבר מאוד מסובך וגם הנדסה אנליטית נהיית מאוד קשה, בי' קשה להכנס פתאום לטריגו שזה נראה מאוד מבלבל אבל אפשר לקלוט את זה.
ח'.
באותו הנושא: