טוב אתם תגידו לי מה אני צריכה לעשות לגבי זה אני צריכה את עזרתם תודה.. רק רציניים
טוב אני וחבר שלי לא מדברים כבר יומיים,מרביעי בלילה אני ילדה של אגו כבד וילדה שהרבה דברים שהוא אומר או עושה מציקים לי. יום רביעי בצהריים הןא התקשר אלי וידיד שלי מהבסיס,( שהוא מכיר ענה לו ואמר לו שהוא יחזור אליו וניתק) קיצור אחרי כמה דק התקשרתי אליו פעם אחת ולא ענה,פעם שניה לא ענה שלחתי הודעה אמרתי לו שזו לא אני ניתקתי ולמה הוא לא עונה לי. קיצור אמר לי שלא באלו אז הנחתי לו .. עכשיו באותו ערב שלחתי לו הודעה והוא לא ראה,אז התקשרתי אליו זה חייג אבל ניתק ,אחרי דקה שוב התקשרתי ולא ענה אז ניתקתי .. אחרי זה שלחתי לו הודעה באיזה קטע אתה מסנן אותי, וכו אז הוא ענה לי לא יכולתי לענות הייתי אצל חבר בעל האש.. אז רשמתי באיזה קטע אתה מסנן אותי וכאילו מנסה להחזיר לי כאילו אני זו שניתקתי לו. עכשיו הוא הקליט לי כזה דבר :"מה את עכשיו משחקת אותה ילדה קטנה לא הבנתי? את לא רוצה לדבר לא צריך..מה אני אגיד לך" עכשיו הוא כזה אדיש כאילו לא אכפת לו מלא לדבר איתי בכלל אז זה הדליק אותי והוא רשם לי ביי מגעיל, אחרי שרשמתי לו שלא באלי לדבר אעיתו עכשיו סלמתק ושלא מתאים לי שהוא יסנן וידבר איתי כשיתחשק לו אז .. ומאז אחרי אותו יום לא דיברנו .. הוא עם אגו ואני עם עוד יותר אגו משלו. ואין סיכוי כזה שאשלח לו הודעה אחרי שהוא אומר לי ביי מלוכלך ומסנן אותי. אני חזקה אני לא אשבר ואשלח לו.. אני מאמינה שהוא ישלח. עשיתי טוב שאני לא מדבר איתו? שכל אחד ירשום מה לא בסדר בסיפור הזה.. לא באלי גבר שמדבר ככה עם כל הכבוד(את לא רוצה לדבר לא צריך מה אני אגיד לך באדישות יתר,וביי וכאלה) זה מציק רצח. מה לעשות?
12 בינואר 2018, 17:27
תשובה אחת
הבנתי.. אני חושבת שאם כל האגו את צריכה לכתוב לו משהו ולדבר על זה. גם אם את כל כך לא רוצה אבל תעשי את זה בשביל שניכם.