התחברות הרשמה

אם התאהבתי כבר כמה פעמים בגייז מזה אומר עלי?

14 בינואר 2018, 13:55
הידלקות    
2 תשובות
כלום. זה אומר שאת אוהבת גברים כי את לא אמורה לא להימשך אליהם רק בגלל המין שהם נמשכים אליו (גם לי זה קרה עם מפורסם)
d
daniellle
שיש לך ולי בעיה דומה.
רוצה להתחלף?
אנונימי
באותו הנושא:
אם התאהבתי כמה פעמים בגייז מה זה אומר עלי (אני בת)
אם אני התאהבתי כבר כמה פעמים בגייז אז מה זה אומר עלי?
מה זה גייז?
אף פעם לא התאהבתי, ואתם?
זה מוזר שאני כבר בת 17 ואף פעם לא באמת התאהבתי?
זה הגיוני שאני כבר כיתה י' ואף פעם לא נדלקתי/ התאהבתי במישהו?
למה קוראים לבי בי ללסביות לסביות לגייז גייז ולטרנס טרנס
מישהו יודע אם יש סאונה (מקום של גייז) בחיפה ואיפה?
אף פעם לא התאהבתי
גם אתם חשבתם דרור זה רק צרחות פעם ועכשיו התאהבתי?
בגיל 13 התאהבתי במישהו עד לפני שנה אני לא מרגישה כמו פעם, (לא היינו ביחד )..