3 תשובות
זה עצם בולטת. (רופא אמר לך, הוא לא מחרטט אותך)
קיבלת בזה בטח מכה, אתה לא מרגיש את האזור אחרי חצי שעה של ישיבה כי הגוף שלך התרגל לתנוחה, אם אתה מרגיש נמלולים או עקצוצים זה שהאזור נרדם, אבל לא כתבת שזה קורה.
תשתדל לא לחשוב על זה, וזה יעלם מעצמו.
קיבלת בזה בטח מכה, אתה לא מרגיש את האזור אחרי חצי שעה של ישיבה כי הגוף שלך התרגל לתנוחה, אם אתה מרגיש נמלולים או עקצוצים זה שהאזור נרדם, אבל לא כתבת שזה קורה.
תשתדל לא לחשוב על זה, וזה יעלם מעצמו.
שואל השאלה:
כן אנין יושב ממש ממש הרבה..
מתי זה יעבור?
כן אנין יושב ממש ממש הרבה..
מתי זה יעבור?
מה כן, לא שאלתי שאלה..
באותו הנושא: