טוב אז ככה.. די התחלתי עם מישהו שרציתי שפגשתי די מזמן והוא לא זוכר אותי. אז מצאתי את האינסטגרם שלו,הוא החזיר עוקב, ומפה לשם התחלנו להתכתב וחשבתי שזה זורם. ואז פתאום באיזהשהוא שלב הוא החליט שבא לו לסנן. אז כתבתי עוד משהו והוא כתב שהוא מצטער שהוא לא ראה ושעדיף לו שנעבור לווטסאפ, אחרי איזה כמעט יום!! אז נתתי לו את הפרטים והכל וחיכיתי להודעה, שלא הגיעה. ועד עכשיו הוא שוב מסנן אותי. גם באינסטגרם(לא כתבתי כלום אח"כ כי ישלי עוד קצת כבוד עצמי ולא באלי לצאת יותר נואשת). אז אני רוצה להבין, למה אם הוא אומר שבאלו להכיר והוא כותב לי שהוא רוצה שנעבור לוואטסאפ, אז הוא מצד שני מחליט לסנן אותי? וכן, הוא בטוח סינן כי יש באינסטגרם למי שלא יודע תסימן הזה שמראה שהוא ראה