3 תשובות
אני יכולה לתת המון דוגמאות לדברים שנציגים עושים, או לדברים שלקוחות עושים.

נציג: כמה רגעים בבקשה, אני בודק לך את הנתונים.
לקוח: אוקיי.
נציג: **משחק בטלפון**
-כעבור 5 דקות-
נציג: כן את צריכה טכנאי. יש לנו כבר לעוד חודשיים!
לקוח: מה עוד חודשיים מה אתה אמיתי יש לי ילדים להאכיל אני לא יכולה בלי טלוויזיה אני אקרוס די אתם לא אמיתיים אני רוצה להתנתק עכשיו! לא לא לא תביא לי מנהל!

נציג: אוקיי תוציאי את המודם מהחשמל.
לקוח: תאמין לי עשיתי את זה כבר ואני לא בבית.
נציג: אתה צריך להיות בבית כדי שנוכל להבין ממה התקלה.
לקוח: לא רוצה אתם פשוט חברה נוראית אני הייתי בבית כשהתקשרתי ומאז עברו מיליארד ושלוש דקות! אני רוצה להתנתק!

נציג: תן לי מספר טלפון במידה והשיחה תתנתק.
לקוח: *נותן מספר*.
-השיחה מתנתקת-
נציג: קול.

כל הדוגמאות כאן ממש מוקצנות, אנחנו לא עד כדי כך גרועים.
כמו בכל מקום, יש נציגים טובים יותר ונציגים טובים פחות.
עובדת שם.
שואל השאלה:
חחח גדולה חנקת
עוד משהו שנזכרתי בו:

יש לקוחה כלשהי שדיברתי איתה שבוע שעבר בבוקר ואח"כ חזרתי אליה גם בערב, אמרתי לה שאחזור אליה בחמישי, העברתי אותה גם לתמיכת אינטרנט גבוהה יותר, בחמישי התקשרתי אליה שוב והיא אמרה שהיא כבר מזהה את הקול שלי ושממש עזרתי לה, היא ביקשה שמנהל יתקשר אליה כדי שהיא תוכל להגיד לו שעזרתי לה והיא ממש הייתה חמודה.
לפעמים יש לקוחות מעצבנים, כאלו שצועקים ומקללים בלי סיבה, אבל איכשהו הקול שלי מרגיע אותם, יש לי שיחות יותר רגועות משאר הנציגים (ממה שראיתי מסביב).
אנונימית