התחברות
הרשמה
חיברתי את האוזניות למחשב וזה עדיין לא משמיע באוזניות. יש איזה כפתור שצריך ללחוץ עליו?
20 בינואר 2018, 14:29
אוזניות
אודיו
לפטופ
תשובה אחת
נתקי ותחברי
זה אמור לפתוח לך חלון של ההגדרות של השמע או משהו כזה
תוודאי שזה מכוון על אוזניות
L
Lunatic owl
באותו הנושא:
חיברתי אוזניות לטלפון, הטלפון קולט את האוזניות אבל לא שומעים כלום. זה אייפון 5s מישהו יודע למה לא שומעים?
האייפון נתקע על החיבור של האוזניות - שאני מגביהה את השירים בלי האוזניות זה מראה לי שהאוזניות עדיין מחוברות. מה לעשות?
האם ב skype במחשב נייד חייב מיקרופון, או אוזניות כי יש לי מיקרופון מובנה
למה האוזניות באייפון 7 לא עובדות? חיברתי אותם בחיבור של המטען והם לא עובדות פשוט.
חיברתי את האייפון למחשב ואני בתוך האייטיונס - איך אני מעבירה תמונות מהאייפון למחשב (כדי לפנות מקום)?
קניתי אוזניות גדולות מטופטן למחשב, והן מכאיבות לי באוזן, איפה אפשר לקנות פד גדול ורך לאוזניות?
אני מחברת את האוזניות למחשב ולא שומעת כלום. מה לעשות?
חיברתי usb פגום למחשב הנייד שלי ואחרי זה המחשב נכבה ולא נדלק
חיברתי את האייפון למחשב כדי להוריד תמונות והמחשב לא קרא את האייפון מה לעשות?
איך לחבר אוזניות למחשב? חיברתי אותם לחיבור הירוק ולא שומעים, הן כן עובדות בכללי אבל כשמחברים לא שומעים כלום דרכן, ממשיכים לשמוע דרך הרמקולים..
איך אוזניות בלוטוס פועלות במחשב?