2 תשובות
אתה יודע משהו, אתה תחזור הביתה עם האופניים, והם מתישהו לא אל תהיה כמוהם אתה רק תפסיד ולגבי הבית ספר תנסה לשים אותם מתחת למצלמות שיקלטו מי לקח
מומלץ תמיד לקחת את הסוללה איתך, למרות שזו טחרה גדולה וזה לא כיף להיסחב, יש גם אופניים שהסוללה נמצאת בתוך הגלגל האחורי שלה. הכי חשוב זה לנעול את האופניים כמו שצריך ובמקום גלוי לעין.
אנונימית