אני בערך מיום חמישי בבית.. הייתי בבית חולים והשתחררתי בשישי, אני לגמרי בסדר עכשיו. חמישי שישי שבת ראשון שני לא הלכתי לבית הספר. תכננתי להישאר בבית גם מחר אבל אין לי סיבה בכלל..סתם כי אין לי כוח ללכת ואני מרגישה שאני חוזרת להרגלים של שנה שעברה ושנה שעברה הלכתי לבית ספר יום כן ארבעה ימים לא. בקיצור, עזרה בבקשה!!!!!