2 תשובות
זה קצת מרגיז.. אבל לא מתייחסת יותר מידי
בכללי אני שונאת שמשווים.. לא משנה בין מי למי ועל מה
בכללי אני שונאת שמשווים.. לא משנה בין מי למי ועל מה
אני לא חושב שצריך להשוות אנשים כאובייקט מיני. זה דוחה, זה לא לעיניין, זה מוזיל מערכו של בן אדם. אותי זה היה מרגיז. וכן אני חושב שגם להשוות בנות מסוימות לדוגמניות כי הן יפות זה משהו שלא צריך לעשות.
באותו הנושא: