15 תשובות
מה עשית?
זה לא משנה מה עשית
אם הוא לא עשה מזה עניין, ולא ייחס לזה חשיבות- תעשי כמוהו.
אל תעשי מזה עניין.
זה היה וזה נגמר.
זהו.
שואל השאלה:
חיבקתי אותו והוא לא זרם:
אנונימית
בקטנה אחותי.
שואל השאלה:
אוף אבל אני חושבת שהוא אהב אותי והרסתי את זה:(
אנונימית
חיבוק הרס את זה? מה?
לא.
תשחררי מזה, תמיד יש second chance.

it will be alright baby
שואל השאלה:
לא החיבוק. זה שאני מתנהגת רגיל לידו ולא קשה להשגה
אנונימית
את חושבת שאם הית מתנהגת קשה להשגה הוא היה נמשך אליך?
זה לא עובד ככה
זה סתם מטומטם.
שואל השאלה:
נראה לי הוא נמשך אליי כי הייתי אני..
אנונימית
אוקיי זה כבר אומר משהו לא?
שואל השאלה:
מה זה אומר?
אנונימית
אמרת שהוא נמשך אליך כי את מי שאת
שואל השאלה:
כן, אבל אולי זה שאני טיפה מתרגשת לידו הורס את זה
אנונימית
מותר לך להתרגש. זה טבעי להתרגש ליד הקראש
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית