4 תשובות
תקרא בגוגל.. אבל תכלס תאכלי חופשי בלי מצפון כל הכבוד!
שואל השאלה:
מה טוב בזה לדיאטה?
אנונימי
בסביבות 40 קלוריות.
חח גם אני מכורה לזה d:
והסלק הזה מאוד בריא.. בערך 30 קלוריות או פחות