26 תשובות
מתבייש שיש אנשים כמוך שחיים במדינה
זה ממש מטומטם לדעתי, במקום לקדם את החקלאות או משהו הם מתרכזים בלהתפלל.
ישראל 2018, מהמם
ישראל 2018, מהמם
אנונימי
מה אכפת לכם במה הם מתעסקים או מה הם חושבים
תתבייש כמה שבא לך אבל תפסיקו להתפס על דתיים
תתבייש כמה שבא לך אבל תפסיקו להתפס על דתיים
ראית איזה מקריות? התפללו וירד גשם, הזויים הדתיים האלה, הא?
יאללה שחרר, צדיק באמונתו יחיה. אל תתערב.
הנה בזכותם ירד גשם, תגיד תודה.
יאללה שחרר, צדיק באמונתו יחיה. אל תתערב.
הנה בזכותם ירד גשם, תגיד תודה.
חח באמת חיים בסרט
גשם בינואר! איזה צירוף מקרים!
אם היה יורד גשם ביולי הייתי חושד.
גשם בינואר! איזה צירוף מקרים!
אם היה יורד גשם ביולי הייתי חושד.
אנונימי
ניפגש למעלה גברברון, אולי שם תבין ממי הגשם...
מה אכפת לך? הם חושבים ככה שיהיה להם בכיף.
יש הרבה דברים לא נכונים שהם עשו (בלי להכליל), אבל באמת צריך להפסיק להתפס על הקטנות, ככה לא נגיע לשום מקום.
נקודת מבטי כאתאיסטית.
יש הרבה דברים לא נכונים שהם עשו (בלי להכליל), אבל באמת צריך להפסיק להתפס על הקטנות, ככה לא נגיע לשום מקום.
נקודת מבטי כאתאיסטית.
חחח באמת מצחיק ממש, מעניין איך יורד גשם בחול הרבה יותר. בישראל בקושי יורד גשם גם בשיא החורף
א. כן אנחנו באמת חושבים שהתפילות שלנו הביאו גשם.
ב. אם אתה ככ מתבייש להיות יהודי, אתה מוזמן להתחפף.
ג. יומקסים.
ב. אם אתה ככ מתבייש להיות יהודי, אתה מוזמן להתחפף.
ג. יומקסים.
במה אתה יהודי? ב ת. ז
חוץ מזה אתה לא יהודי
חוץ מזה אתה לא יהודי
זכותם מזה משנה לך? אם דבר כזה קטן גורם לך להתבייש בזה שאתה יהודי אז חבל שאתה כזה בכלל.. לא מגיע לך להיות חלק מהעם שלנו. אתה סתם גורם לשנאת חינם ומסית נגד דתיים פה.. מה יוצא לך מזה? תמצא חיים
מה הקשר ספאם?^
מה אנחנו אינדיאנים?
תכף ירקדו לי ריקוד הגשם.
שיקדמו את החקלאות ולא יתעסקו בשטויות..
תכף ירקדו לי ריקוד הגשם.
שיקדמו את החקלאות ולא יתעסקו בשטויות..
אנונימי
הוא סתם רצה להגיע לעמוד הראשי
אנונימית
ושוב פעם המאמינים השתלטו על האתר: (
אנונימית
אנונימי אתה מוזמן לקדם אתה את החקלאות
אנונימית
הם קצת לא יודעים שישראל מפתחת טכנולוגיה חדשנית שמשפיעה על האקלים בסביבה..
אנונימית
דה
לא ידוע לך שיש לתפילות שלנו כח מה חשבת שזה שטויות?
ואיזה סוג של יהודי אתה כשאתה אומר שאתה מתבייש להיות כזה?
לא ידוע לך שיש לתפילות שלנו כח מה חשבת שזה שטויות?
ואיזה סוג של יהודי אתה כשאתה אומר שאתה מתבייש להיות כזה?
חחח אתם חושבים שהגשם זה בגלל התפילות?
אתמול אני והקהילה שלי התפללנו למפלצת הספגטי המעופפות, והופ, יורד גשם.
אתם מתפללים כל יום, אז זה לא נס.
אנחנו מתפללים פעם בשנה, ומיד אחרי זה יורד מבול. ברור שזה בגלל האחת והיחידה...
אתמול אני והקהילה שלי התפללנו למפלצת הספגטי המעופפות, והופ, יורד גשם.
אתם מתפללים כל יום, אז זה לא נס.
אנחנו מתפללים פעם בשנה, ומיד אחרי זה יורד מבול. ברור שזה בגלל האחת והיחידה...
אנונימי
יש דברים מסוימים שבשמחה אחזור לימי הביניים בהם כמו למשל ערכי משפחה ועוד הכל בסדר
מי שלא טוב לו שבזה אנחנו מאמינים מוזמן לעוף מכאן
לא מבינה מה רע כל כך בקצת אמונה? הם לא פגעו באף אחד אז למה זה מפריע? כל מי שלקח את זה רע הוא סתם אנטי מעצבן.
למי אכפת מאיפה מגיע הגשם?
כמו ילדים קטנים בחיי
כמו ילדים קטנים בחיי
לי יש יחסים מרכבים עם הנושא אמונה, אבל אני בהחלט מכבדת את מי שמזהה מוקד של קושי שאינו משהו פרטי ונרתם לטובת המדינה, העם, האדמה והתפילה המשותפת. מסתבר שעניי הבצורת מאוד צרם לכל מי שנמצא באגף היהודי תורני ויהודי כללי - ולקחו על עצמם כל הרבנים מידי טקס חודשי, לגייס את כלל המגיעים לתפילה קטנה של כמה דקות לטובת העם והמולדת. ביקשו מהתלמידים שיוסיפו כמה מילים טובות לכל תפילה לטובת הגשם. איזה מעשה אציל זה - שנרתמים רבים לטובת משהו שאינו עצמם וטובתם האישית - אל משהו לאומי. בחינות החילוני לא תמיד נהוג לחשוב על אחרים זולת עצמם - ואם עושים משהו זה רק כדי שלמנהלת יהיה איזו כתבה בעיתון. ההשקעה והנתינה בדמות התפילה - היא דרך מקסימה ומיוחדת לגייס רבים לטובת הכלל ונראה לי שאפילו השפיעה השפעה של ממש על מזג האוויר עצמו - שכבר לא באמת הייתה לא ברירה אלא להתגשם תרתי משמע. מביני עניין יודעים שיש אנרגיה בעולם שמתנועעת, שמגייסים אותה ומאמינים בה שתצליח להגשים מטרה - היא עובדת. זה כל הסיפור של חלום יוצר מציאות וה"סוד". אז אתה לא חייב להיות מאמין גדול כדי להעריך אנשים שעושים למען המדינה שלהם מה שהם מבינים. ותגיד מה שתגיד, ההערכה הראשונית הייתה בצורת והתחזיות בהחלט השתפרו לאין שיעור. אני גאה באנשים שבמקום להתלונן מהספה קמים ועושים משהו!
אם זה בגלל הטימטום אז אני מבינה אותך..
יא כופר
גם אני מתבייש שאתה יהודי.
גם אני מתבייש שאתה יהודי.
אנונימי