14 תשובות
queen!
קווין
קווין
קווין.
ביטלס (כולם אמרו קווין אני מרגישה בודדה חחח) אבל אני גם אוהבת את קווין
קווין.
אף אחת מהן.
שתי להקות בינוניות
שתי להקות בינוניות
קווין
שואל השאלה:
ג'ף מגנום
תגיד זה לא אתה שאמר שקווין היא להקת אצטדיונים עלובה?
אחי זה שאתה אוהב את jeff magnum זה לא אומר שכולם בינוניים
שתיהן להקות גדולות פי כמה וכמה jeff magnum לא מזלזל או משהו אבל הן הלהקות הכי גדולות בהסטוריה כמעט
ג'ף מגנום
תגיד זה לא אתה שאמר שקווין היא להקת אצטדיונים עלובה?
אחי זה שאתה אוהב את jeff magnum זה לא אומר שכולם בינוניים
שתיהן להקות גדולות פי כמה וכמה jeff magnum לא מזלזל או משהו אבל הן הלהקות הכי גדולות בהסטוריה כמעט
אנונימי
אני זה שאמר שקווין היא להקת אצטדיונים עלובה חחח
מה קשורה האהבה שלי ללד זפלין לחוסר האהבה שלי לקווין ולביטלס אחי? סך הכל נתתי את לד זפלין כדוגמה ללהקה שקווין ניסו להעתיק ממנה ולא עשו זאת בכישרון...
אם הם היו מושפעים מזפלין ועושים מוזיקה מעניינת או סתם עושים מוזיקה מעניינת הייתי אוהב אותם...
ובאיזה עולם בדיוק להקה של 4 חברים שונים לגמרי בסגנון המוזיקלי שבקושי הוציאו 3 אלבומים אחידים (אני מדבר רק על מרובר סול ואילך, לא על ההתחלה המעפנה) ורק אחד מהם טוב ולהקת רוק אצטדיונים מעופש וממוסחר טובות יותר מלהקה שפאקינג המציאה את הרוק הכבד?
מה קשורה האהבה שלי ללד זפלין לחוסר האהבה שלי לקווין ולביטלס אחי? סך הכל נתתי את לד זפלין כדוגמה ללהקה שקווין ניסו להעתיק ממנה ולא עשו זאת בכישרון...
אם הם היו מושפעים מזפלין ועושים מוזיקה מעניינת או סתם עושים מוזיקה מעניינת הייתי אוהב אותם...
ובאיזה עולם בדיוק להקה של 4 חברים שונים לגמרי בסגנון המוזיקלי שבקושי הוציאו 3 אלבומים אחידים (אני מדבר רק על מרובר סול ואילך, לא על ההתחלה המעפנה) ורק אחד מהם טוב ולהקת רוק אצטדיונים מעופש וממוסחר טובות יותר מלהקה שפאקינג המציאה את הרוק הכבד?
שואל השאלה:
להקת הרוק הממוסחרת והמעופשת הזאת שמה בכיס הקטן שלה את כל מי שהיה עד היום
האהבה שלך לרוק כבד כנראה שטפה לך את השכל אחי
אם הם כל כך גרועים ועושים רוק אצטדיונים
איך אתה מסביר את זה שbohemian rhapsody זה השיר הגדול כמעט בכל הזמנים ושזוכרים את קווין גם 20-30 שנה אחרי שהם התפרקו? ולא אחי קווין לא מעתיקנים מי שעושה רוק כבד אוטומטית מעתיק מלד זפלין?
מחכה לטיעון נוסף שכל מי שעושה רוק כבד והוא לא לד זפלין הוא חרא דבר חרא דבר
להקת הרוק הממוסחרת והמעופשת הזאת שמה בכיס הקטן שלה את כל מי שהיה עד היום
האהבה שלך לרוק כבד כנראה שטפה לך את השכל אחי
אם הם כל כך גרועים ועושים רוק אצטדיונים
איך אתה מסביר את זה שbohemian rhapsody זה השיר הגדול כמעט בכל הזמנים ושזוכרים את קווין גם 20-30 שנה אחרי שהם התפרקו? ולא אחי קווין לא מעתיקנים מי שעושה רוק כבד אוטומטית מעתיק מלד זפלין?
מחכה לטיעון נוסף שכל מי שעושה רוק כבד והוא לא לד זפלין הוא חרא דבר חרא דבר
אנונימי
הביטלס פי מיליון!
קווין אוברייטד ברמות
קווין אוברייטד ברמות
מזל שהוא הקפיץ. שכחתי לענות לך.
1 - "האהבה שלך לרוק כבד"? אחי, אני כרגע משלים את כל הדיסקוגרפיה של הביץ בויז, לפני זה חרשתי על האלבומים החדשים של קניה ווסט, דנזל קורי, אייספ רוקי, טראוויס סקוט, פושה טי, טיאנה טיילור, נאס, ג'יי רוק וקיד קאדי.
האמנים ששמעתי הכי הרבה לאחרונה ואני מאוד אוהב הם, בנוסף למי שכבר ציינתי, הקלאש (pאנק), טים באקלי (אוונגרד, פולק, ג'אז, fאנק ועוד), אאוטקאסט (ראפ וfאנק), פיקסיז (גארנג' ורוק אלטרנטיבי), הקיור (פופ ורוק גותי), ג'ון פרושיאנטה (לו פיי), טנטסיון (אימו ראפ), האבלנצז (אלקטרונית ופסיכדלית), מיי בלאדי ולנטיין (נויז ודרים פופ), בריאן אינו (אמביינט ואוונגרד), ג'ף באקלי (רוק אלטרנטיבי), פרנסאוז ארדי (פופ צרפתי), ג'נסיס (רוק מתקדם), ניוטרל מילק הוטל (לו פיי - אינדי, אגב, המנהיג שלהם הוא ג'ף מנגום), הקינקס (פסיכדליה), מיילס דייויס (שלל סוגי ג'אז ופיוז'ן. התעסק בהכל - מג'אז עם השפעות ראפ לג'אז עם השפעות מוזיקה קלאסית וג'אז עם כלים הודיים), ג'ון קולטריין (ג'אז ואוונגרד), İlhan mimarolu (מוזיקה טורקית, ג'אז קלאסי, אוונגרד, ספוקן וורד) , ושתי בניאן (פולק) וכו'.
עכשיו תסביר לי איך אני סתם מעריץ רוק כבד שנעול על סגנון אחד.
2 - "השיר הכי גדול בכל הזמנים" - מי אמר? אדון אנונימי מסטיפס? היה משאל עם בכל מדינה בקשר לשיר הכי גדול ובוהמיין רפסודי ניצח? מה זה "השיר הכי גדול"? איך קובעים מה "השיר הכי גדול"? מי קבע? יש ועידה מוסמכת? תאיר את עיניי
3 - זוכרים גם להקות יותר גרועות. זה כי יש להם להיטים.
את ניק דרייק אף אחד לא זכר כמה עשורים אחרי מותו (וגם במהלך חייו) ואז גילו שהוא מדהים, אף אחד לא שם על ושתי בניאן ועכשיו היא נערצת, פט סאונדס לא קיבל הכרה ב66 ונכשל מסחרית והיום הוא האלבום שבזכותו זוכרים את הביץ' בויז והיפסטרים שומעים אותם, ואן גוך קיבל הכרה רק לאחר מותו..
ויש עוד הרבה יצירות מופת שעד היום לא מוכרות, אך זה לא אומר דבר על איכותן.
למשל sing me a song of songmy של İlhan mimarolu, אף אחד כמעט לא שם על האלבום הזה אבל הוא בין הדברים הכי יצירתיים ששמעתי.
אממה, זה אלבום ספוקן וורד, ג'אז, מוזיקה קלאסית, אוונגרד ואנטי מלחמתי כך שלא הרבה ישמעו.
פופולריות והכרה איננה מדד לאיכות ומעולם לא הייתה.
מי שמודד איכות בהתאם לפופולריות הוא חמור שנסחף עם העדר וחסר עמוד שדרה.
עם כל הכבוד לפופולריות זה לא מה שמעיד על יכולת אמנותית, אלא רק על יכולת ייצור להיטים.
4 - לא כל מי שעושה רוק כבד.
קווין ספציפית נשמעו כמו צל דהוי של להקות רוק כבד אחרות.
5 - אז אני אוהב רק לד זפלין ושונא את שאר האמנים שמתעסקים ברוק כבד או שאני אוהב רוק כבד בכללי?
why won't you make up your mind? give me a sign
1 - "האהבה שלך לרוק כבד"? אחי, אני כרגע משלים את כל הדיסקוגרפיה של הביץ בויז, לפני זה חרשתי על האלבומים החדשים של קניה ווסט, דנזל קורי, אייספ רוקי, טראוויס סקוט, פושה טי, טיאנה טיילור, נאס, ג'יי רוק וקיד קאדי.
האמנים ששמעתי הכי הרבה לאחרונה ואני מאוד אוהב הם, בנוסף למי שכבר ציינתי, הקלאש (pאנק), טים באקלי (אוונגרד, פולק, ג'אז, fאנק ועוד), אאוטקאסט (ראפ וfאנק), פיקסיז (גארנג' ורוק אלטרנטיבי), הקיור (פופ ורוק גותי), ג'ון פרושיאנטה (לו פיי), טנטסיון (אימו ראפ), האבלנצז (אלקטרונית ופסיכדלית), מיי בלאדי ולנטיין (נויז ודרים פופ), בריאן אינו (אמביינט ואוונגרד), ג'ף באקלי (רוק אלטרנטיבי), פרנסאוז ארדי (פופ צרפתי), ג'נסיס (רוק מתקדם), ניוטרל מילק הוטל (לו פיי - אינדי, אגב, המנהיג שלהם הוא ג'ף מנגום), הקינקס (פסיכדליה), מיילס דייויס (שלל סוגי ג'אז ופיוז'ן. התעסק בהכל - מג'אז עם השפעות ראפ לג'אז עם השפעות מוזיקה קלאסית וג'אז עם כלים הודיים), ג'ון קולטריין (ג'אז ואוונגרד), İlhan mimarolu (מוזיקה טורקית, ג'אז קלאסי, אוונגרד, ספוקן וורד) , ושתי בניאן (פולק) וכו'.
עכשיו תסביר לי איך אני סתם מעריץ רוק כבד שנעול על סגנון אחד.
2 - "השיר הכי גדול בכל הזמנים" - מי אמר? אדון אנונימי מסטיפס? היה משאל עם בכל מדינה בקשר לשיר הכי גדול ובוהמיין רפסודי ניצח? מה זה "השיר הכי גדול"? איך קובעים מה "השיר הכי גדול"? מי קבע? יש ועידה מוסמכת? תאיר את עיניי
3 - זוכרים גם להקות יותר גרועות. זה כי יש להם להיטים.
את ניק דרייק אף אחד לא זכר כמה עשורים אחרי מותו (וגם במהלך חייו) ואז גילו שהוא מדהים, אף אחד לא שם על ושתי בניאן ועכשיו היא נערצת, פט סאונדס לא קיבל הכרה ב66 ונכשל מסחרית והיום הוא האלבום שבזכותו זוכרים את הביץ' בויז והיפסטרים שומעים אותם, ואן גוך קיבל הכרה רק לאחר מותו..
ויש עוד הרבה יצירות מופת שעד היום לא מוכרות, אך זה לא אומר דבר על איכותן.
למשל sing me a song of songmy של İlhan mimarolu, אף אחד כמעט לא שם על האלבום הזה אבל הוא בין הדברים הכי יצירתיים ששמעתי.
אממה, זה אלבום ספוקן וורד, ג'אז, מוזיקה קלאסית, אוונגרד ואנטי מלחמתי כך שלא הרבה ישמעו.
פופולריות והכרה איננה מדד לאיכות ומעולם לא הייתה.
מי שמודד איכות בהתאם לפופולריות הוא חמור שנסחף עם העדר וחסר עמוד שדרה.
עם כל הכבוד לפופולריות זה לא מה שמעיד על יכולת אמנותית, אלא רק על יכולת ייצור להיטים.
4 - לא כל מי שעושה רוק כבד.
קווין ספציפית נשמעו כמו צל דהוי של להקות רוק כבד אחרות.
5 - אז אני אוהב רק לד זפלין ושונא את שאר האמנים שמתעסקים ברוק כבד או שאני אוהב רוק כבד בכללי?
why won't you make up your mind? give me a sign
שואל השאלה:
גבר מה העצבים הדיון נגמר מזמן
אתה יודע שאין לך מה להוכיח לי כל כך
זה לא כזה רלוונטי/ משנה מה רשמת
בטח יש לך מלא זמן פנוי
אתה יודע שלא באמת קראתי את כל זה כן?
גבר מה העצבים הדיון נגמר מזמן
אתה יודע שאין לך מה להוכיח לי כל כך
זה לא כזה רלוונטי/ משנה מה רשמת
בטח יש לך מלא זמן פנוי
אתה יודע שלא באמת קראתי את כל זה כן?
אנונימי