התחברות
הרשמה
זה נורמלי שאני מפחד ללכת מכות?
1 בפברואר 2018, 15:09
מכות
אלימות
פחדים
2 תשובות
כן זה נורמלי
אין שום דבר כיף בלהיפצע
❤
❤אל תתרבו❤
כן.
J
Jakns
באותו הנושא:
זה נורמלי שאני מפחד מבנות?
זה נורמלי שאני לפעמים הולכת מכות עם אבא שלי?
רבתי מכות עם איזה ילד אחד ובגלל שהשפלתי אותו שמה הוא מביא גב של אתיופים עלי מחר אחרי בצפר, ללכת לבצפר? - (אני מת מפחד)..
איך לא לפחד ללכת מכות? אבל בלי להגיד לי לך מכות בצחוק וכאלה, תודה.
למה שבנות רבות מכות זה גברי וערסי ושבנים רבים מכות זה נורמלי?
איזו מכה ממכות מצרים הייתם הכי מסכימים לקבל עליכם? במקרה שלי זה חושך, נכון שאני מפחד מהחושך אבל זה הכי פחות גרוע, מה איתכם?
אני דומה לגקלוד ואן דאם ותמיד אוהבים ללכת איתי מכות זה בגלל שאני גברי מידי?
אני מפחד פחד מוות מחול זה נורמלי?
אני מכירה מישהו (ממש מגעיל וטוב שעבר עיר) שהיה מפחד לריב מכות עם רוב הבנים אבל לא היה לו בעיה לריב מכות עם בנות ולא פחד