4 תשובות
עדיף בשבילך שלא תעשי את זה...
שואל השאלה:
אני צריכה בת מה הבעיה? האתר נועד לעזור לאנשים אם את בת אז תעזרי לי
אני צריכה בת מה הבעיה? האתר נועד לעזור לאנשים אם את בת אז תעזרי לי
אנונימית
אם את יודעת לקרוא, תראי שרשום בסוגריים שלי "עונה בכירה" ולא "עונה בכיר", ככה שאני בת (או שהגוף שלי פשוט משקר לי?)
זה לא משנה אם אני בת, בן, או טרנס - זה נגד חוקי האתר לשלוח תמונות אישיות שלך.
זה לא משנה אם אני בת, בן, או טרנס - זה נגד חוקי האתר לשלוח תמונות אישיות שלך.
שואל השאלה:
לא בשאלה... פשוט לשלוח לבת באופן אישי לא קשור לאתר
לא בשאלה... פשוט לשלוח לבת באופן אישי לא קשור לאתר
אנונימית